Het werkt wel degelijk. En ze geven dat niet zomaar. Onze dochter is ondanks vaccinatie in het ziekenhuis terechtgekomen met pneumokokken. Toen hebben ze haar immuniteit getest (daar was gelukkig geen afwijking), maar ze zagen wel dat ze het vaccin maar 5/10 (om het in cijfers uit te drukken) opnam. Dat is iets waar ze uitgroeien, maar er werd aangeraden om in de winterperiode Zitromax te geven. Dat is een zeer lage dosis antibiotica. Een bevriend koppel doet dit ook om dezelfde reden, dus is zeker niks uitzonderlijks. Het verschil voor en na we die Zitromax gebruiken is echt enorm groot.De meeste van die zaken hebben niks met antibiotica te maken natuurlijk. Preventieve antibiotica is nu toch wel een van de meest idiote zaken die ik la gehoord heb ( no offense). Antibiotica zo sowieso al tot een minimum beperkt moeten worden en het dan preventief gaan nemen voor zaken waar het niet voor werkt..
Voor de duidelijkheid, ik ben ook geen voorstander van antibiotica, want heb het in mijn heel leven geen 3 keer genomen (geloof ik), maar een dokter zal wel beter weten wat we moeten doen dan mij zonder kennis van zaken.

.
.