de school is 3 weken bezig. Geduld mijn beste.Ja, dat is hier ook, maar voorlopig geen succes![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de school is 3 weken bezig. Geduld mijn beste.Ja, dat is hier ook, maar voorlopig geen succes![]()
Hier ook, maar ik zou dat alleen doen als dat ook de methode is die ze op het school gebruiken. Kwestie van dat je hetzelfde doet als op school."Zoemend" lezen wordt hier op school sterk aangeraden. Dus in plaats van ze V-I-S te laten zeggen doen ze "Vvvviiissss". Geen idee of dat een beetje begrijpelijk is

. Vreselijk om als hoogzwangere ziek te vallen. Nacht van dinsdag op woensdag was ik dermate benauwd door de druk van de baby op mijn luchtwegen dat ik continu moest braken. Woensdag op spoed doorgebracht maar gelukkig alles ok met de baby. Heb een aerosoltoestel meekregen en verder wat behelpen met kokend water om te stomen, dafalgan tegen de koorts en zoutwater om de neus te spoelen
. Rust vinden is lastig, ik slaap 15-20 min om dan weer 40-60 min comfort te zoeken, die buik maakt het er niet makkelijker op
. Heb mij in jaren niet meer zo belabberd gevoeld.
(goede oefening voor als de baby er is) . Normaal gingen we dit weekend de babykamer installeren, kon ik beginnen kledij wassen, stilaan mijn zak klaarmaken maar het zal een dikke week platte rust worden. Spoedarts zei dat ik vooral door het gebrek aan slaap een dikke week ga nodig hebben om te recupereren. Volgende week donderdag gaan ze nog eens controleren of de baby ok is. Normaal gaat corona niet over op de baby, maar best het zekere voor het onzekere nemen.Dit heb ik nu nog wel nooit gehoord. Als de moeder heel ziek is, zal een keizersnede misschien aangewezen zijn, maar anders lijkt met dat heel straf.Ik kan alle zwangeren die de winter ingaan wel aanbevelen zich te vaccineren tegen corona/griep. Je bent geen doelgroep maar in uw 3e trimester wil je het echt niet oplopen. Laat staan vlak voor de bevalling, dan wordt het sowieso een keizersnede want met een gewone bevalling kan je wel uw baby besmetten.
Kan er inkomen dat je niet voldoende zuurstof hebt om een gewone bevalling vlot te ondergaan. Ik kan amper eten, minste in mijn maag zet extra druk op mijn longen en ben meteen benauwd. Gegeten en net alweer aan de aerosol moeten hangen om door de benauwdheid door te geraken. Voor een bevalling is een goede ademhaling al de helft van het werk.Dit heb ik nu nog wel nooit gehoord. Als de moeder heel ziek is, zal een keizersnede misschien aangewezen zijn, maar anders lijkt met dat heel straf.
Tips om te helpen bij het leren lezen? Zoon zit nu in het eerste leerjaar, en heeft het er toch moeilijk mee. De letters apart is allemaal geen probleem, maar ze aan elkaar hangen, dat klikt echt nog niet in zijn hoofd. Het valt me op hoe hij bij opdrachten waarbij hij klanken moet herkennen in woorden, hij daar heel veel moeite mee heeft. Bvb: hij hoort de klank 'a' en dan krijgt hij plaatjes te zien van een kat, een bal, een huis, ... en moet hij zeggen in welke woorden hij die 'a' hoort. Bij geen enkele is dan het antwoord ...
Hier was het sowieso een keizersnede, maar moest mijn vrouw positief getest hebben werd onze dochter onmiddelijk weggenomen zonder contact te hebben.Dit heb ik nu nog wel nooit gehoord. Als de moeder heel ziek is, zal een keizersnede misschien aangewezen zijn, maar anders lijkt met dat heel straf.
.HerkenbaarBekijk bijlage 33515
Yeah, ik heb er toch nog maar een en het mist zijn effect vaak niet.
. Eerst vraag ik nog wat er is en als het alleen maar gezeur is, ben ik weg. Uiteraard ga ik wel terug wanneer ze echt overstuur is aan het geraken.Hier is het heel frustrerend dat dit de banenplanning is in het zwembad:Ik ben vorige zaterdag ook naar de allereerste peuterzwemsessie geweest. Wat rondhuppelen en springen met de dochter in de armen, ze was toch aan het gieren van het lachen.
Het zwembad in Heist is gewoon 1 grote farce.Hier is het heel frustrerend dat dit de banenplanning is in het zwembad:
https://www.sportoase.be/images/SDH/Banenplanning/SDH_Banenplanning.pdf
In het weekend voor 14u moet je dus al niet gaan met een kleuter, want het instructiebad is gewoon vol...