Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Dat was bij ons helaas al zo sinds de vroege maatjes :(. We zijn redelijk snel terug overgeschakeld naar Pampers-pampers.
Ik vind de Kruidvat-pampers echt top kwaliteit/prijs verhouding, dus is wel balen om dan te moeten overstappen. Het vreemde is ook dat die maat 5 precies geen flapjes meer heeft (rond de benen) en deze waarschijnlijk ook minder tegenhouden. Straks eens zien of we de overige 2 pakken nog kunnen ruilen en Pampers eens proberen.

Dat was bij ons helaas al zo sinds de vroege maatjes :(. We zijn redelijk snel terug overgeschakeld naar Pampers-pampers.
Eigenlijk niet. Ons zoontje van 2 draagt die ook en er is maar heel zelden lekkage.
We waren eigenlijk niet tevreden van de Pampers pampers, daar hadden we veel meer lekkages mee.

Ik vind de Kruidvat-pampers echt top kwaliteit/prijs verhouding, dus is wel balen om dan te moeten overstappen. Het vreemde is ook dat die maat 5 precies geen flapjes meer heeft (rond de benen) en deze waarschijnlijk ook minder tegenhouden. Straks eens zien of we de overige 2 pakken nog kunnen ruilen en Pampers eens proberen.
Er is momenteel een interessante promotie op pampers-pampers bij kruidvat (18 cent per stuk). Hier worden vandaag 7 dozen geleverd 🙈.

Ik had als pamper-leek wat rondgehoord bij de vrienden en meesten waren voorstander van pampers. Gaan we daarmee starten.

Hier enkel geen lekken met Rascal+friends.
En is ook de enige luier die niet stinkt vind ik.
Er is momenteel een interessante promotie op pampers-pampers bij kruidvat (18 cent per stuk). Hier worden vandaag 7 dozen geleverd 🙈.

Ik had als pamper-leek wat rondgehoord bij de vrienden en meesten waren voorstander van pampers. Gaan we daarmee starten.
Dan maar hopen dat de baby er niet allergisch voor is.

Hier zelf geen fan van Pampers. Ze stinken, zowel gebruikt als ongebruikt en heel veel lekkages. Sluiten niet mooi aan.

En dan blijkt ze allergisch te reageren op Pampers en kan je uw 7 dozen verkopen :tongue:

Wij hebben altijd de pampers van het Kruidvat gehad, met grote tevredenheid. Nu hebben we maatje 5 en heeft ze praktisch elke dag een lekkage. Zelfs al een keer zo erg dat er een plas op de grond lag. Ze is rond de 12kg, dus zou perfect moeten passen. Nog mensen deze ervaring met Kruidvat pampers?

We hebben dat heel kort gehad met de 5+ die ze nu draagt, maar was gewoon een kwestie van beter vastmaken. Daarna wel weer gewoon de 5 gekocht, gezien ze ook nog maar tegen de 12kg zit. Voor de rest altijd smooth sailing.

Nooit lekkages gehad met Pampers. Altijd in bulk gekocht, krijg je makkelijk terug verkocht of geef je aan iemand die het nodig heeft. Nooit meer als 3€ voor een pak betaald.

Hier altijd tevreden geweest van Pampers premium protection. Werd gebruikt in de NICU, dus daar zijn we bij gebleven. Ook wel af en toe gewone pampers gehad voor optrekbroekjes en als tweede pamper 's nachts. De rascal+friends konden 's nachts ook de stroom aan pipi niet aan en werden daarna enkel gebruikt als dochterlief door de warmte, uitslag aan haar beentjes kreeg van de 'rekken' die in de pampers gebruikt werden of als ze diarree had.

Gisteren eindelijk weer eens kaka gedaan op het toilet. Weer helemaal overstuur maar ze leek toch door te hebben dat mama en papa heel blij waren dat ze als een grote naar het toilet geweest was.

Ook promo in de Aldi. Misschien door de verhoogde concurrentie de laatste jaren toch nood aan prijsverlagingen? Vroeger leek het alsof iedereen Pampers pampers gebruikte, nu is dat zo verdeeld.

€3 voor een pak? Op welke sites kijk je dan?
Mijn vriendin had zich daarin verdiept en deed het volgende:
- inschrijven op Pampers online met meerdere account voor bonnen toegestuurd te krijgen
- in de Colruyt app de promoties in het oog houden, hangt ook sterk af per Colruyt. (Die naast een Albert Hein bv doen meer korting)
- bonnen in de winkel zelf

De eerste 2 zorgde voor pakken <3€. Alle 3 zorgden voor gratis Pampers, maar ik heb begrepen dat dat niet meer allemaal kan gecombineerd worden blijkbaar. Bij onze eerste zoon ging mijn vriendin achter Pampers en moest ze eigenlijk geld terugkrijgen van de winkel :)

En dan blijkt ze allergisch te reageren op Pampers en kan je uw 7 dozen verkopen :tongue:
Er komt er in de directe familie nog eentje bij kort achter die van ons :). Op 50€ gaat het niet aankomen.

Zou mij ook sterk lijken moest ze die van pampers niet verdragen, ze starten in het ziekenhuis op met dezelfde pampers (premium protection), moet toch zijn dat die het meest van al verdragen worden.

€3 voor een pak? Op welke sites kijk je dan?
Hangt er ook vanaf wat je onder een pak verstaat 😅. Prijs per stuk is logischer.
Er komt er in de directe familie nog eentje bij kort achter die van ons . Op 50€ gaat het niet aankomen.

Zou mij ook sterk lijken moest ze die van pampers niet verdragen, ze starten in het ziekenhuis op met dezelfde pampers (premium protection), moet toch zijn dat die het meest van al verdragen worden.
Nee, dat is omdat Pampers een deal heeft met die ziekenhuizen.

Hangt er ook vanaf wat je onder een pak verstaat 😅. Prijs per stuk is logischer.
Pampers Premium Protection, die standaard pakken. Vanaf maat 3 zijn ze denk ik standaard rond de €10.
Vond het altijd onnoemelijk veel geld. Bij mijn eerste zoon zaten we altijd onder de €2, bij de jongste onder de €3. Maximum 13c per pamper dus, maar we zaten grotendeels onder de 10c.

Het voorbeeld dat hierboven aangehaald werd van de actie bij het kruidvat of die acties op Bol regelmatig bekeken wij zelfs niet, veel te duur :) (Tenzij je de bonnen kan gebruiken in combinatie met de actie natuurlijk ;) )

Ik ben daar nooit in detail met bezig geweest. Gewoon altijd kijken waar er goede promoties waren en daar pampers kopen. Zo duur was dat nu ook weer niet en dat verbruik gaat toch snel naar beneden.

Hier altijd tevreden geweest van Pampers premium protection. Werd gebruikt in de NICU, dus daar zijn we bij gebleven. Ook wel af en toe gewone pampers gehad voor optrekbroekjes en als tweede pamper 's nachts. De rascal+friends konden 's nachts ook de stroom aan pipi niet aan en werden daarna enkel gebruikt als dochterlief door de warmte, uitslag aan haar beentjes kreeg van de 'rekken' die in de pampers gebruikt werden of als ze diarree had.

Gisteren eindelijk weer eens kaka gedaan op het toilet. Weer helemaal overstuur maar ze leek toch door te hebben dat mama en papa heel blij waren dat ze als een grote naar het toilet geweest was.
Ik ben daar nooit in detail met bezig geweest. Gewoon altijd kijken waar er goede promoties waren en daar pampers kopen. Zo duur was dat nu ook weer niet en dat verbruik gaat toch snel naar beneden.
Hier at random begonnen met die Pampers premium protection en eigenlijk altijd tevreden van geweest. Voor de prijs eens de baby dry geprobeerd maar die "ademden" slechter wat tot meer irritatie leidde. Ook eens even Huggies gehad omdat er niets anders voorhanden was, en vonden dat toch minder (was wel niet in Europa, geen idee of daar verschil op zit). We hebben nu wel ook een dochter die tot hiertoe aan niets allergisch is en weinig "voorkeuren" had (ook uit 5 verschillende flesjes gedronken zonder probleem).

Maar net zoals @Cerv.Be nooit hard mee bezig geweest, dat was gewoon op bol.com het type en de maat ingeven en dan kijken naar de beste deal op vlak van prijs per stuk. Ik heb echt de interesse of nood niet om daar veel tijd in te steken voor zo'n micro-optimalisatie.

Die van ons is dus helemaal bezeten van Cocomelon. Verschrikkelijk. Ik weet ondertussen wel dat de wielen van de bus rond en rond gaan :unsure: . We proberen wel altijd de Engelse versie op te zetten. Zo leert ze misschien wel iets.

Het is ook wel een leuke leeftijd nu. Ze kan al redelijk wat praten en daardoor kun je al eens vragen wat ze allemaal gedaan heeft bij de grootouders of crèche. Ook steeds meer dialect hoor ik, waar ik wel blij mee ben (al is de vraag maar of ze dat gaat blijven doen). Mijn vrouw was laatst werken in de avond en zei ze "boe is mama noe weer" :love: . Mijn ouders spreken ook dialect met haar, waardoor ze het ook snel oppakt. Afgelopen weekend ook met mijn ouders naar Zeeland geweest en daar speelde een jazz-bandje. Had pa haar geleerd om "wat een kabaal" te zeggen. Dus steeds als die speelde, deed ze haar handen op de oren en zei ze "wat een kabaal" :laugh: . Heerlijk kind is het.

Wij kopen onze luiers hier gewoon in de Jumbo, die zijn wel goed en niet zo duur. Vroeger wel de Pampers, maar toch vanaf gestapt omdat in mijn berekeningen zelfs met acties en promoties de Jumbo nog steeds veel goedkoper is.

Onze 5jarige draagt 's nachts nog steeds maatje 6 en dat gaat wel goed.

Terug
Bovenaan