Dit dus, hier was het nooit echt roepen en tieren. Want ik heb dat niet in mij. Maar ik doe net het andere en dat is dicht klappen en er drie dagen op zitten. Dat werkt ook niet.
@mac-bc Ik weet dat het moeilijk is, maar ik spreek uit ervaring nu spijtig genoeg. Zit kalm samen, desnoods met een professioneel iemand en luister eens naar elkaar van wat je nu eigenlijk wil uit uw leven. En natuurlijk kennen wij enkel jouw kant, maar als die job u tegen steekt en het heeft een zware impact op uw persoonlijk leven. Ik kan u op een blaadje geven dat "ja die job zorgt dat ik thuis een (nog) kort(er) lontje heb maar uit principe moet ik eerst mijn project afwerken" niet goed gaat overkomen. Van wat wij hier vaak lezen komt het over als dat uw vrouw en kinderen er maar moeten mee leren leven dat je uit principe job > familie doet.
Er is echt geen schande in toegeven dat je teveel probeert te doen. Ik kan u zeggen dat ik al veel spijt heb gehad van mijn eigen koppigheid. Imo moet je dit echt benaderen vanuit het standpunt "willen we dat dit werkt? Ja? Ok wat is er dan nodig?" En niks op voorhand uitsluiten.