Avondland
Well-known member
Kindjes zijn wel op hun mooist als ze slapen enzo.Dat is hier ook zo. Mijn kinderen zwijgen geen seconde lijkt het. Terwijl ik en mijn vrouw mensen zijn die echt kunnen genieten van rust en stilte![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kindjes zijn wel op hun mooist als ze slapen enzo.Dat is hier ook zo. Mijn kinderen zwijgen geen seconde lijkt het. Terwijl ik en mijn vrouw mensen zijn die echt kunnen genieten van rust en stilte![]()

Als ze slapen wel jaKindjes zijn wel op hun mooist als ze slapen enzo.![]()

. Soms krijgt dan ook iemand anders een pop in zijn/haar handen geduwd en moet ge maar meedoen.Waarom is dat zever?Wij vinden heel dat mysterieus gedoe rond geslacht en naam eerlijk gezegd maar zever. Dus vanaf geslacht zeker was wist iedereen dat, en zo'n twee maand voor de uitgerekende bevalling was er hier in de tuin een babyshower met de naam duidelijk zichtbaar op de servietten of balonnen.
Dunno, omdat dit zoals het meeste wat op dit forum staat een mening is zeker? Voel je zo niet in je gat gebeten.Waarom is dat zever?
Wij vonden dat vooral iets van ons. Ik begrijp bijvoorbeeld m'n schoonmoeder daarin niet, die continu zit te gissen en te smeken om het geslacht en de naam. Uiteindelijk zal iedereen het wel weten hoor, daarom vieren we ook de geboorte. Om er een extra feest tegen te gooien om anderen de naam en het geslacht te laten weten vonden wij echt niet nodig.
Elk z'n ding, maar om het nu zever te noemen.
Natuurlijk, veel rationele argumentatie zit daar ook niet achter. Ik heb dat mysterieus doen nooit begrepen, dus vermits dat in mijn vrouw haar thuisland ook niet gebeurt was de keuze snel gemaakt. Baby shower is daar wel ingeburgerd dus dan hebben we de afweging gemaakt met de hier courante babyborrel, en voor dat eerste gekozen, zoals hier al uitgelegd.Ieder zijn ding hé, ik vind babyshowers bv. ook maar zever.
Ik ben niet in mijn gat gebeten hoor, verre van. Ik vond het gewoon een wat vreemde opmerking.Dunno, omdat dit zoals het meeste wat op dit forum staat een mening is zeker? Voel je zo niet in je gat gebeten.
Ik snap het nut niet om daar een mysterie rond te breien en dan altijd dat "ho dat zeggen we niet hoor", laat staan een of andere gender reveal. Wij hebben dat gewoon tegen iedereen gezegd die erom vroeg. Op een bepaald moment twijfelden we ook tussen twee namen, dan was het soms zelfs leuk om mensen hun reacties te zien.
We hebben een baby shower gegeven in plaats van een babyborrel na de feiten. Wie we daarvoor hadden gesproken kende de naam en geslacht al, andere wisten het dan, dat was mijn punt. We hebben dat daar niet aangekondigd.

Been there...Grote fout gemaakt daarnet.
De banaan/koekje voor na het zwembad vergeten. Ze verging zo van honger/hangry dat ze gans het centrum van Center Parcs bijeen gebruld heeft. Zo erg zelfs dat ze 2 koekjes gekregen heeft.
Oh, maar eens ze doorhad dat ze koekjes had en dat het iemand was die ze niet kent die ze gegeven had, zat ze met grote ogen op m'n schoot en was madame verlegen. (en stil)Been there...
Helse rit naar huis. De volle 7 minuten met iemand die gemarteld wordt door alsof ze ervan dood gaat.

Been there...
Helse rit naar huis. De volle 7 minuten met iemand die gemarteld wordt door alsof ze ervan dood gaat.
.De meeste vermelden gewoon 'pamperrekening'?Hoe vermeld je op een leuke manier je rekeningnummer op je geboortekaartje ?
Een leuk zinnetje erbij. Probleem is dat we eigenlijk alles al hebben voor de derde. Enige wat we speciaal voor het kind hebben gekocht is een nieuwe veel grotere auto, maar dat staat ook niet mooi op dat kaartje.
En het is ook volledig vrijblijvend maar er volledig vrijblijvend bijzetten voelt precies nog pusheriger dan dat niets zetten.
Bij de derde heb ik mij een Nintendo switch gekocht.Hoe vermeld je op een leuke manier je rekeningnummer op je geboortekaartje ?
Een leuk zinnetje erbij. Probleem is dat we eigenlijk alles al hebben voor de derde. Enige wat we speciaal voor het kind hebben gekocht is een nieuwe veel grotere auto, maar dat staat ook niet mooi op dat kaartje.
En het is ook volledig vrijblijvend maar er volledig vrijblijvend bijzetten voelt precies nog pusheriger dan dat niets zetten.
Hoe vermeld je op een leuke manier je rekeningnummer op je geboortekaartje ?
BExxxxxxxxxxxxxx
dus misschien klopt de theorie van 2 winters toch wel...wel benieuwd hoe ze zal zijn wanneer we stoppen met de dagelijkse puffer.
Ik weet dat het zever is maar ik ben echt bijgelovig op dat vlakIk zeg gisteren nog tegen m'n vrouw: 'wij hebben er precies nog niet echt van gehad hé de afgelopen maanden, de kindjes dat ziek zijn'.
Shhht zegt ze, zwijgt maar.
Vandaag dochter ziek thuis.
hier ook als mijn zus bv zegt "zeg het is al lang geleden dat ze nog eens ziek is geweest hè" is het GARANTIE prijs. Keer op keer.