1.5 jaar tussen.De onze waren wel snel op elkaar, misschien dat dat beter gaat als er meer tijd tussen is.
Wij vonden het makkelijker omdat je meer geroutineerd bent en al meer weet/kent. Maar iedereen zijn ervaring is natuurlijk anders
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.5 jaar tussen.De onze waren wel snel op elkaar, misschien dat dat beter gaat als er meer tijd tussen is.
Haha wij hebben hetzelfde meegemaakt. Ook anderhalf jaar tussen. Het blijft wel heel druk. De jongste is intussen 7 maand en ik denk ook nog steeds dat het wel zal beterenOnze tweede is er nu 2 weken. Mensen, ik was vergeten wat dat was, een baby in huis. En in combinatie met een 1,5 jarige is dat dubbelop.
De oudste vindt het zalig om alles van eten dat hij voorgeschoteld krijgt te bekrijsen en vervolgens in de grond te meppen. Het kleintje is een hongerlijdertje. Daar kun je 90cc in kappen en het is niet genoeg.
Moest onze leeftijd niet de beperkende factor geweest zijn, ik had er wat meer tijd tussen gelaten.
Dubbel creche betalen, daar zie ik ook niet naar uit. 2 gewone lonen maken dat er weinig overschot is.
't Zal wel beteren zeker?

Je bedoelt dan enkel melk of wat bedoel je met diepvrieseten?Iemand ervaring met baby’s die geen diepvrieseten binnen houden? In het kdv hebben ze hem al 2x een portie uit de diepvries aangeboden wanneer de andere kindjes rijst krijgen en hij begint er met volle goesting aan maar toch geeft hij het na een tijdje terug over. Een ander kindje kreeg hetzelfde diepvries eten en bij die waren er geen problemen. Ik ben een verzameling moedermelk in de diepvries aan het maken, hoop dat die niet in de vuilbak gaat belanden.
Uw kind gaat niet proeven dat het uit de diepvries komt he. Als hij het niet moet hebben is het om een andere reden.Iemand ervaring met baby’s die geen diepvrieseten binnen houden? In het kdv hebben ze hem al 2x een portie uit de diepvries aangeboden wanneer de andere kindjes rijst krijgen en hij begint er met volle goesting aan maar toch geeft hij het na een tijdje terug over. Een ander kindje kreeg hetzelfde diepvries eten en bij die waren er geen problemen. Ik ben een verzameling moedermelk in de diepvries aan het maken, hoop dat die niet in de vuilbak gaat belanden.
Hier is het zeker gebeterd (ook twee kinderen met 1,5 jaar ertussen)...Onze tweede is er nu 2 weken. Mensen, ik was vergeten wat dat was, een baby in huis. En in combinatie met een 1,5 jarige is dat dubbelop.
De oudste vindt het zalig om alles van eten dat hij voorgeschoteld krijgt te bekrijsen en vervolgens in de grond te meppen. Het kleintje is een hongerlijdertje. Daar kun je 90cc in kappen en het is niet genoeg.
Moest onze leeftijd niet de beperkende factor geweest zijn, ik had er wat meer tijd tussen gelaten.
Dubbel creche betalen, daar zie ik ook niet naar uit. 2 gewone lonen maken dat er weinig overschot is.
't Zal wel beteren zeker?

Groenten uit de diepvriesJe bedoelt dan enkel melk of wat bedoel je met diepvrieseten?
Geen idee. Het is nu de tweede keer dat hij groenten uit de diepvries krijgt in zijn pap, hij ze volledig op eet en tien minuten later terug uitkotst dus ik vraag mij af of die effectief dat verschil proeft.Uw kind gaat niet proeven dat het uit de diepvries komt he. Als hij het niet moet hebben is het om een andere reden.
Wat @Likes zegt, dan spuwen ze dat toch meteen uit?Groenten uit de diepvries
Geen idee. Het is nu de tweede keer dat hij groenten uit de diepvries krijgt in zijn pap, hij ze volledig op eet en tien minuten later terug uitkotst dus ik vraag mij af of die effectief dat verschil proeft.
En het is een probleem. Zoon stelt zich wat ambetant/uitdagend op in de klas op en na gesprek met leerkracht geeft hij toe dat hij zich strontverveelt. De LVS-testen waren ook extreem goed (bijna alles percentiel 99). Zullen dus waarschijnlijk toch moeten kijken om een tweede keer te springen, nu van vijfde lager naar middelbaar. Hij wil ook niet anders zijn dan andere kinderen, maar is dat gewoon wel op cognitief vlak. En in het zesde is het vooral verdieping, minder nieuwe leerstof. Dus dan zal hij zeker vaak apart moeten werken om niet continu zo'n gedrag te stellen.En het begint terug een probleem te worden... school doet echt zijn best, maar hij verveelt zich in de klas en ondanks die 2 uur per week wil hij extra uitdaging. Uit verveling heeft hij gisteren spontaan een extra hoofdstuk Frans geleerd, zijn uitdaging wiskunde was al op. Op school zijn (op een héél grote uitzondering na) de enige fouten die hij maakt er van verstrooidheid (een woord vergeten over te schrijven/te vertalen).
... 6e jaar skippen zie ik niet zitten, hij is mentaal te jong om naar het middelbaar te gaan. Waarschijnlijk gaan we wat extra uitdaging nodig hebben via privé-onderwijs.
Ik vind het gemakkelijker als in dat je meer weet hoe of wat en minder volgens het boekje gaat doen (wij toch). Bij de oudste waren wij echt zeer theoretisch volgens "het boekje"Tegen mij zeiden ze altijd: van 0 naar 1 was heel zwaar, van 1 naar 2 gaat als niets. En ik geloofde dat.
Boy was I wrong.

) er alleen voor kijken gaat ook al vrij makkelijk. Enkel ze in bed stoppen (ze zijn beide al vrij synchroon op dat vlak) is soms pittig.
Er gaat voornamelijk gekeken worden naar de afstand tot de school. Ondanks we hier niet zo heel ver van een school wonen, geraken we daar al jaren niet binnen. Frustrerend.Ik vroeg me af of iemand kan antwoorden op enkele vragen die ik heb omtrent het aanmeldsysteem.
Je geeft dus een aantal scholen door.
Stal wij hebben school A, B en C in deze volgorde doorgegeven.
School A heeft maar 5 plaatsen, de kans is dus klein dat we daar binnen geraken.
School B heeft 33 plaatsen
School C 19 plaatsen
Stel dat we in school A niet binnen geraken.
Dan wordt er gekeken of er nog plek is in school B, maar als er veel mensen in school B willen geraken en die dus op plaat 1 hebben gezet zullen we die ook niet hebben vermoed ik?
dat is per school afhankelijk.Er gaat voornamelijk gekeken worden naar de afstand tot de school. Ondanks we hier niet zo heel ver van een school wonen, geraken we daar al jaren niet binnen. Frustrerend.
Hier is het gewoon 100% op basis van afstand voor alle scholen, behalve voor kinderen van leerkrachten zelf.dat is per school afhankelijk.
Onze voorkeurs school kiest ervoor om 80% op toeval te selecteren en 20% op afstand.
4 plekken op toeval en 1 o pafstand dus.
Onze 2de keus doet 80% op afstand en 20% op toeval.
Maar ik vermoed dat als je u voorkeurschool niet krijgt dat je dan moet geluk hebben dat u 2de plaats nog niet volzet is...
Dat wordt enkele weken stressen
Kind is hier (veel) jonger vermoed ik (3/4j), dus minder vergelijkbare situatie. Maar wij gaan er bewust onbewust mee om.Hoe gaan jullie om met tablets e.d.?
Enkel in het weekend mogen ze erop van mij, dat begint de vrijdagavond waar ze maar een uurtje de tijd hebben ervoor. De zaterdag is er weinig tijd, ze gaan beiden sporten in de voormiddag en in de namiddag is de één weg naar de KSA terwijl de andere moet slapen.
Op zondag mogen ze er zich dan op uitleven. Ze spelen dan beiden Roblox met elkaar op dezelfde server en hebben daar veel plezier aan. Ondertussen kunnen wij ook wat doen in het huishouden en zijn ze zo goed als de hele dag flink. Echter afgelopen zondag zag ik in de parenting app dat de dochter 8 uur op die tablet heeft gezeten.
Wij hebben daar een heel slecht gevoel bij. 't Is er wel wat over vind ik. Ze zijn anders heel creatief en kunnen perfect alleen spelen met speelgoed Op zich heb ik niets tegen dat tablet gebruik voor die ene dag, maar ik denk dan meteen aan de gezondheid van hun ogen. Aangezien ik zelf slechte ogen heb is dat iets waar ik heel hard mee bezig ben.
Een hele dag zo dicht op een scherm zitten kijken zou bijziendheid in de hand werken. Al scheelt dat toch ook ferm van persoon tot persoon.