Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die ze zelf in het ziekenhuis gebruiken of die dat je gratis (gesponsord) meekrijgt bij de geboorte? Want die gratis thermometers zijn niet altijd van deftige kwaliteit. Degene die wij bij ons tweede kind meekregen was van redelijk slechte kwaliteit, de verpleegsters zeiden ook al dat ze niet echt blij zijn met dat type/merk.Iemand tips voor een deftige digitale (oor)thermometer? Gebruiken nu een klassieke medisana die ze nochtans ook in het zh gebruiken. Maar metingen kloppen niet meer. Telkens verschil bij metingen
Hier ook dagelijkse kostDochter haar ontbijt is wel heel schaars. Twee happen yoghurt en klaar. Ofwel haar forceren om meer te eten of het daar gewoon bij laten en hopen dat ze haar fruit, middageten en koeken gewoon opeet op school - zoals gewoonlijk. 's Avonds is het ook soms een heel gedoe om doe een hoofdmaaltijd te laten eten, tenzij het haar goesting is. Maar we kunnen niet elke dag pasta of pizza eten.
het was enkele weken stil maar deze ochtend uit het niks SINTERKLAASJE BONNE BONNE BONNE. Kind, tis halfverwege februari
MAKE IT STOP
Hoh, ik wel. M'n moeder wou dat we altijd van alles eens proefden. Dus als er iets werd geserveerd dat ik niet graag at, kreeg ik toch een 1 lepel ervan in m'n bord en dat moest op. Ik at dat dan altijd als eerste op zodat ik van de rest kon genieten op 't gemak. Op den duur begon ik die smaken wel gewend te raken. Op vandaag eet ik alles*.Ik kan me toch niet herinneren dat ik ooit een moeilijke eter ben geweest. In mijn verbeelding ben ik nog altijd de veelvraat die alles eet wat er op zijn pad komt.
‘s Nachts is het een wedstrijdje om ter langst hoesten. Sidenote: wel op 1 dag ervan af. Handig, zo'n kind dat pas iets probeert als ze al weet dat ze het gaat kunnen.Dochter is hier net beginnen fietsen. Ik had precies beter een half jaar geleden beginnen trainen met lopen...