Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Kreeg net een smartschool bericht van de directie dat er op de lagere school van mijn 2 zonen een snapchat groep rondgaat met pest en geweldfilmpjes.. leerlingen van 2de en 3de graad, dus vanaf 3de studiejaar al.

een lagere school begot... waar gaat de wereld naar toe?

Houden jullie hier ook allemaal rekening mee?

Mijn vriendin heeft dit gelezen en plots is het alsof ik mijn kind probeer te vermoorden omdat ik het met de jas aan in de kinderstoel steek...

Mijn vriendin heeft dit gelezen en plots is het alsof ik mijn kind probeer te vermoorden omdat ik het met de jas aan in de kinderstoel steek...
Nee :) Nooit problemen mee gehad.

Ik heb er wel rekening mee gehouden dat ik geen dikke puffy jas gekocht heb. Gelukkig vind ik die ook gewoon niet mooi en wil de dochter nog ongeveer dragen wat ik voorstel.

Ik was dan weer de "Freak" op het werk omdat ik als enigste (allemaal medisch hooggeschoolden) de riempjes telkens opnieuw aantrok als ik de dochter had vastgeklikt. :unsure:
Het kan dus ook de andere kant uit een beetje "te" zijn. 😉

En net als Visenya geen opgeblazen jasjes maar katoen of wol.

Mocht je echt wilen kan je zoiets gebruiken in de plaats: https://www.bemini.be/nl/Producten/Wandel+-+Reis/Reisponcho+9-36m/

Ja.

Waarom zou je er geen rekening mee houden?

Ik deed dat ook altijd. Ik vond het zelfs gemakkelijker om die riempjes elke keer los te zetten vooraleer ik die losklikte. En dan vastklikken als die heel los zitten, om vervolgens goed aan te trekken.
Dat is dan de gewone manier van het te doen? Zijn er dan zoveel die hun kinderen gewoon los in die stoel laten zitten?

Er is een verschil tussen vastklikken en vastklikken + riemen elke keer aantrekken
Hm ja ik doe altijd riem lossen en losklikken. Dus dan is het sowieso te los. Maar zonder de riem te lossen zou ik die riemen ook niet over hem krijgen... Lijkt mij gewoonlijk dat het een het ander volgt.

Ik snap die tip niet van “laat je kind de jas achterstevoren aandoen” wat is het verschil met je jas normaal aandoen? Die rits die niet stevig is dan ofzo?

Ik snap die tip niet van “laat je kind de jas achterstevoren aandoen” wat is het verschil met je jas normaal aandoen? Die rits die niet stevig is dan ofzo?
Kind in de stoel, riemen aan, dan jas achterstevoren aan (denk ik).

Zo zitten ze met hun armen door de mouwen en valt hij niet als ze wat rondbewegen (in tegenstelling tot er gewoon opleggen)

Terug
Bovenaan