Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn genoeg binnenlocaties (Symbolica, Droomvlucht, Festival Carnaval, Fabula, ...) en er is ook nog redelijk wat gebladerte aan de bomen zodat het Sprookjesbos ook wat bedekking geeft.Leuk! Viel het dan ook mee als het regende? Wij gaan vrijdag en zaterdag en ik hoop dat 't weer vooral meevalt.

40? ze geven windstoten van 110 hier he?Er zijn genoeg binnenlocaties (Symbolica, Droomvlucht, Festival Carnaval, Fabula, ...) en er is ook nog redelijk wat gebladerte aan de bomen zodat het Sprookjesbos ook wat bedekking geeft.
Morgen geven ze niet per sé regen, maar wel veel wind. Geen idee hoe ik 40 km/u moet inschatten, maar 't zal beter zijn dan wat ze voorspellen in Frankrijk.![]()
Dan zullen we maar niet in de Pagode gaan. Efteling ligt wel meer landinwaarts, dus valt hopelijk wel mee. Weinig neerslag verwacht, dat is al positief.40? ze geven windstoten van 110 hier he?

Het makkelijkste zou zijn om de grootouders elk om beurt in te kunnen schakelen natuurlijk...Binnenkort word ik ook papa. Mensen verklaren ons zot dat wij willen werken zonder crèche. Mijn vriendin werkt 4/5 en ik zou mijn ouderschapsverlof direct opnemen. Hierdoor hebben we al 2 dagen gecoverd. De overige 2 dagen zouden de grootouders ernaar kunnen kijken. We moeten alleen nog woensdag VM zien te overbruggen. (mijn vriendin is leerkracht en heeft vrij woensdag NM) Probleem is om een crèche of iemand te vinden die er juist 1 VM wil naar kijken. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Binnenkort word ik ook papa. Mensen verklaren ons zot dat wij willen werken zonder crèche. Mijn vriendin werkt 4/5 en ik zou mijn ouderschapsverlof direct opnemen. Hierdoor hebben we al 2 dagen gecoverd. De overige 2 dagen zouden de grootouders ernaar kunnen kijken. We moeten alleen nog woensdag VM zien te overbruggen. (mijn vriendin is leerkracht en heeft vrij woensdag NM) Probleem is om een crèche of iemand te vinden die er juist 1 VM wil naar kijken. Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Aaah, de 'komop ik zie het zitten!' fase. I remember.
Voor je het weet zit je in de: 'godverdomme waar ben ik eigenlijk aan begonnen, 't mag dan gedaan zijn' fase. Om uiteindelijk in de 'blij dat het achter de rug is, nooit meer' fase te arriveren.
Ik dacht oprecht de eerste keer dat ik deze las, dat ik in dit topic zat!Na een jaar of 4-5 gevolgd door een "Wat als we nu eens ....." fase. En dan starte het circus weer van voor af aan![]()

Hier ook zonder crèche gedaan. Hou er wel rekening mee dat dat ook zwaar is. Een kind vraagt continu aandacht (ook de reden waarom we zonder crèche gedaan hebben). Elke keer als 1 van de grootouders ziek is, ga je met miserie zitten bvb. Het meest realistische is dat uw vriendin ook ouderschapsverlof neemt, maar geen idee of dat kan.Binnenkort word ik ook papa. Mensen verklaren ons zot dat wij willen werken zonder crèche. Mijn vriendin werkt 4/5 en ik zou mijn ouderschapsverlof direct opnemen. Hierdoor hebben we al 2 dagen gecoverd. De overige 2 dagen zouden de grootouders ernaar kunnen kijken. We moeten alleen nog woensdag VM zien te overbruggen. (mijn vriendin is leerkracht en heeft vrij woensdag NM) Probleem is om een crèche of iemand te vinden die er juist 1 VM wil naar kijken. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Gisteren naar de Efteling geweest en ik had me aan een grote drukte verwacht, want herfstvakantie. Nederland heeft echter al eerder herfstvakantie, dus dat viel allemaal super mee. De Winterefteling begint stilaan vorm te krijgen en er zijn hier en daar wel onderhoudswerken bezig, maar het was een topdag. Erg mooi met de herfstkleuren ook. Morgen gaan we nog eens terug, dat is het voordeel van een abonnement. Vanaf je vier keer gaat, heb je het geld er al uit gehaald.