Ge probeert nog om ze int weekend langer in bed te houden? Wij staan elke dag op dezelfde moment op...Elke weekend-dag. 7h30 klokvast. Mama-Papa, mag ik nog even bij jullie. En of ge dat nu weigert of niet, den dag is begonnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge probeert nog om ze int weekend langer in bed te houden? Wij staan elke dag op dezelfde moment op...Elke weekend-dag. 7h30 klokvast. Mama-Papa, mag ik nog even bij jullie. En of ge dat nu weigert of niet, den dag is begonnen.
In de week staat ze om 7h00 op. 7h30 is dus al een mooi uurGe probeert nog om ze int weekend langer in bed te houden? Wij staan elke dag op dezelfde moment op...

Hier hadden ze het afgesproken precies; dochter beginnen hoesten vanaf ze ging slapen, toch een aantal uur. En daarna nam zoon het over. Zelf hebben ze er precies niet echt last van. Ik voel me na een fles whisky of vodka doorgaans minder overreden door een tractor dan nu.De dochter slaapt nog, de hond besloot om om 5u30 (nuja, 4u30 dus) wekservice te spelen. Niet omdat hij dringend moest of zo... "Just b'cuz".
En gezien de dochter de nacht ervoor me met valse kroep 3u op heeft gehouden (en zij daarna netjes tot 9u sliep), beginnen we met het koffie infuus!
opstaan.De dochter gaf het een 0 op 10: te eng en te lang. Maar ze overdrijft, ik denk dat ze het een 6 of 7 zou geven.

Hier doet ze dat nooit...Papaaaa, ik ben wakkeropstaan.
Haha hier ook 06:15 stipt "papaaaaaa wakker worden"Papaaaa, ik ben wakkeropstaan.
7km gaan wandelen in de regen? Of daar geen regen gezien?De dochter gaf het een 0 op 10: te eng en te lang. Maar ze overdrijft, ik denk dat ze het een 6 of 7 zou geven.
Ik had de buggy gelukkig mee: 1km verder geparkeerd (en toevallig 1 van de laatst toegankelijke plaatsjes behalve de shuttle parking) om 17u, dan een uurtje speeltuin en dan de wandeling van 4.5km gestart. Dus ik heb bijna 7km gestapt wat "te lang" is voor die leeftijd.
In het daglicht viel alles goed mee, had ik de indruk maar in het donker+ regen heeft ze toch haar zaklamp gevraagd omdat ze het te eng vond, hoewel de personages zich duidelijk aanpasten naar de kinderen door stil te staan, geen enge geluiden te maken,...
Ik heb gezegd dat we nog eens terug zouden gaan als ze 9j is, lijkt me een meer gepaste leeftijd voor de ervaring.
@Wannez ik wist niet dat jij op dat vlak ook normaal menselijk kon zijn!![]()
Slechts de laatste 2km regen gehad.7km gaan wandelen in de regen? Of daar geen regen gezien?

Wij zijn vorige week geweest. En al 3x in totaal. Vind het wel eens de moeite waard, Plopsa sfeer heeft wel iets nostalgisch. En ja de kindjes vinden het natuurlijk ook leuk.Iemand ervaring met Plopsahotel de Panne? We hebben een overnachting geboekt, gecombineerd met 2 dagen Plopsaland/PlopsAqua. Ook de eerste keer dat we met ons zoontje (bijna 4) naar Plopsaland gaan. Hij heeft een ernstige spierziekte, dus hopelijk valt het allemaal goed mee.