Gnocchi koken en dan in de pan opbakken.Het is echt de textuur van de pasta zelf, of dat nu spaghetti/penne/gnocchi/etc... is. Van de sauzen zelf is hij ook niet de grootste fan, maar dat gaat wel vlotter binnen.
Kan die van ons van blijven eten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gnocchi koken en dan in de pan opbakken.Het is echt de textuur van de pasta zelf, of dat nu spaghetti/penne/gnocchi/etc... is. Van de sauzen zelf is hij ook niet de grootste fan, maar dat gaat wel vlotter binnen.
ondanks wat enkele hier zeggen raad ik zo een draaiend onderstel wel aan.buggy's, maxicosi's, autozitjes.. serieus, wat ne nest!
In december verwachten we een tweeling..
Op zoek naar een 2e hands buggy want: holy shit dat kost een arm en een been!
Ik heb nu een pakketje gevonden, buggy met 2 slaapmanden, 2 zitjes en 2 maxicosi's met adapters.
Maar dan zegt mijn vriendin: ja maar dan moeten we nog nen basis vinden dat bij die maxicosi's passen om die in den auto te zetten, en het moet zo nen basis zijn dat kan draaien.
Terwijl mijn collega's zeggen: hangt dat gewoon vast met de gordel voor die 6 maanden en daarna pakte u toch een kinderzitje met Isofix.
En een modelletje met de kinderen naast elkaar of boven/onder ? de vrouw vind absoluut naast, want anders ziet er eentje niks.
Ervaringen? wat is er echt noodzaak, en wat overbodige luxe?
Net even naar de foto's terug gescrold: ze kreeg toen haar eerste pop (niet te groot nemen, die is 30cm lang maar en een lappenpop), oma maakte een gepersonaliseerde draagzak daarvoor en haar Hape-treinbaan (later uitgebreid met de neutrale ikeastukken) staat ook op veel van die foto's.Wat vindt/vond jullie 2-jarige leuk om mee te spelen? Ik zoek ideetjes voor op dochterliefs verlanglijst.
Staan al op de lijst/zijn gekocht: Speelkeukentje met attributen, een step, een schommelwip, een skippydier en een speeltafel. (en een hele hoop boekjes)

Duidelijk dat die van ons al veel te veel heeft.Net even naar de foto's terug gescrold: ze kreeg toen haar eerste pop (niet te groot nemen, die is 30cm lang maar en een lappenpop), oma maakte een gepersonaliseerde draagzak daarvoor en haar Hape-treinbaan (later uitgebreid met de neutrale ikeastukken) staat ook op veel van die foto's.
De keuken en het zwemabonnement kreeg ze toen ook en blijft meegaan.
We hadden ook grappat en Grimm sets (die houten regenboog, plankjes en mannekes) en daar was ze volgens de foto's ook veel mee in de weer.
Laat ons zeggen dat wij omwille van ecologische redenen in een andere prijscategorie shopten.Duidelijk dat die van ons al veel te veel heeft.
Ze heeft al een knuffelpop en houten regenboog van Little Dutch.

Wat vindt/vond jullie 2-jarige leuk om mee te spelen? Ik zoek ideetjes voor op dochterliefs verlanglijst.
Staan al op de lijst/zijn gekocht: Speelkeukentje met attributen, een step, een schommelwip, een skippydier en een speeltafel. (en een hele hoop boekjes)
Laat ons zeggen dat wij omwille van ecologische redenen in een andere prijscategorie shopten.![]()

Maar daar kan ik totaal niet stoefen!

Zijn er ook lactatiekundigen op de afdeling in jullie ziekenhuis? Soms kan het opstarten van KV ook net een vicieuze cirkel in gang zetten waardoor de borstvoeding slechter gaat. (Al is dat natuurlijk niet steeds het geval en zijn jullie ongetwijfeld goed omringd!)
Ja, hadden op voorhand in het ziekenhuis een borstvoedingscursus gevolgd en zijn er heel realistisch ingestapt dat het niet eenvoudig zou zijn maar het is toch nog pittiger dan verwacht.Hier was kolven toch wel een groot deel van het haalbaar houden.
Ik had namelijk èn te weinig productie èn een piranha gebaard waardoor ik het me ook ontzag om te voeden omdat het zo pijnlijk was. 3de nacht heeft de vroedvrouw de kolf erbij genomen omdat ze zag dat ik het helemaal op wou geven... eerste flesjes leken fristi door het bloed, maar daarna waren we goed vertrokken want we zagen beter wat er in ging, de tepels konden herstellen,...
Hopelijk krijg je daar ook de JUISTE hulp... (Want de vroedvrouwen van dagdienst leken wel borstvoedingsmaffia!)
Die haalde hier weinig uit, maar mijn productie is altijd veel te laag gebleven en op het einde kolfde ik soms maar 20ml per dag meer (door uitputting, medische problemen bij haar èn mezelf,...) Maar ons motto was "elke milliliter telt!"Ja, hadden op voorhand in het ziekenhuis een borstvoedingscursus gevolgd en zijn er heel realistisch ingestapt dat het niet eenvoudig zou zijn maar het is toch nog pittiger dan verwacht.
Productie blijft te laag voor hem ook omwille van zijn forse gewicht waardoor we blijven kolven en kunstvoeding geven.
Ik heb het er moeilijk mee dat ik niet in zijn behoefte kan voorzien.
Heb nu “borstvoedingsthee” besteld, ookal is er geen wetenschappelijk bewijs voor.

Om zot van te worden.Leerkracht eerste leerjaar die last-minute telkens vanalles nodig heeft...
Zomer ingegaan met een briefje met als boodschap: "ze hebben enkel een boekentas nodig waar een A4 boek in past".
Intussen hadden ze tegen ten laatste 2 dagen erna reeds een schilderschort met sluiting achteraan, een fluovestje en es een portefeuille met een koordje nodig. Op het klassikale oudercontact dat een verbazingwekkende 2u15 duurde, liet ze ook weten dat de nieuwe turnleerkracht toch liever sportschoenen heeft, ipv turnpantoffels.
Nu nota in de agenda dat ze tegen morgen 5 fysieke verschillende recente foto's van zichzelf nodig hebben. F.U. juf Silke
2u15?? WtfLeerkracht eerste leerjaar die last-minute telkens vanalles nodig heeft...
Zomer ingegaan met een briefje met als boodschap: "ze hebben enkel een boekentas nodig waar een A4 boek in past".
Intussen hadden ze tegen ten laatste 2 dagen erna reeds een schilderschort met sluiting achteraan, een fluovestje en es een portefeuille met een koordje nodig. Op het klassikale oudercontact dat een verbazingwekkende 2u15 duurde, liet ze ook weten dat de nieuwe turnleerkracht toch liever sportschoenen heeft, ipv turnpantoffels.
Nu nota in de agenda dat ze tegen morgen 5 fysieke verschillende recente foto's van zichzelf nodig hebben. F.U. juf Silke

Een veel te groot poppenhuis incl meubilairWat vindt/vond jullie 2-jarige leuk om mee te spelen? Ik zoek ideetjes voor op dochterliefs verlanglijst.
Een kassa, winkelmandje, ... voor bij het keukentje. Koffiezet doet het ook altijd goed als dat er nog niet bij is.Wat vindt/vond jullie 2-jarige leuk om mee te spelen? Ik zoek ideetjes voor op dochterliefs verlanglijst.