Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat voor ne marginalen deb moet ge daarvoor zijn..Ik doe het op de ouderwetse manier: ik schrijf met balpen mijn nr op haar bovenarm en als ze verloren loopt moet ze aan een volwassene vragen om naar mama te bellen. Mijn nr staat ook op haar drinkfles, in haar mutsen en zonnehoedjes genaaid, ze weet dat die daar ook staan voor als mama bereikt moet worden.Echter op vakantie, in pretparken of plaatsen met veel volk is het zo snel gebeurd dat je elkaar verliest en dan zou het me wel veel gemoedsrust geven om zo iets bij de hand te hebben.
Wees blij dat ze geen heroïnespuiten vastheeft of glasscherven of wat nog allemaal.Op verlof aan zee, kinderspeeltuintje meegepikt met ne zandbak. Constant opletten omdat mijn dochter alles in haar mond wil steken. Op zich geen probleem, maar der moet hier blijkbaar iemand het nodig gevonden hebben om zijn sigarettenpeuken in de zandbak van de kindjes te smijtenwat voor ne marginalen deb moet ge daarvoor zijn..
@zarathustra en @cege zijn tweelingpapa's.buggy's, maxicosi's, autozitjes.. serieus, wat ne nest!
In december verwachten we een tweeling..
Op zoek naar een 2e hands buggy want: holy shit dat kost een arm en een been!
Ik heb nu een pakketje gevonden, buggy met 2 slaapmanden, 2 zitjes en 2 maxicosi's met adapters.
Maar dan zegt mijn vriendin: ja maar dan moeten we nog nen basis vinden dat bij die maxicosi's passen om die in den auto te zetten, en het moet zo nen basis zijn dat kan draaien.
Terwijl mijn collega's zeggen: hangt dat gewoon vast met de gordel voor die 6 maanden en daarna pakte u toch een kinderzitje met Isofix.
Ervaringen? wat is er echt noodzaak, en wat overbodige luxe?
Ik zou persoonlijk ook de maxi cosi gewoon zonder draaibasis doen maar voor de gewone autostoelen zou ik daar wel voor zoeken.buggy's, maxicosi's, autozitjes.. serieus, wat ne nest!
Ik heb nu een pakketje gevonden, buggy met 2 slaapmanden, 2 zitjes en 2 maxicosi's met adapters.
Maar dan zegt mijn vriendin: ja maar dan moeten we nog nen basis vinden dat bij die maxicosi's passen om die in den auto te zetten, en het moet zo nen basis zijn dat kan draaien.
Terwijl mijn collega's zeggen: hangt dat gewoon vast met de gordel voor die 6 maanden en daarna pakte u toch een kinderzitje met Isofix.
Ik zou persoonlijk ook de maxi cosi gewoon zonder draaibasis doen maar voor de gewone autostoelen zou ik daar wel voor zoeken.
Één kind in de auto zetten is al bukken, wringen, piemelen soms en jullie hebben er dan twee. Een draaibare basis geeft toch net iets meer comfort. Naar mijn mening.

Mijn nichtje heeft zo eens een lege bus lachgas opgegravenOp verlof aan zee, kinderspeeltuintje meegepikt met ne zandbak. Constant opletten omdat mijn dochter alles in haar mond wil steken. Op zich geen probleem, maar der moet hier blijkbaar iemand het nodig gevonden hebben om zijn sigarettenpeuken in de zandbak van de kindjes te smijtenwat voor ne marginalen deb moet ge daarvoor zijn..

buggy's, maxicosi's, autozitjes.. serieus, wat ne nest!
En een modelletje met de kinderen naast elkaar of boven/onder ? de vrouw vind absoluut naast, want anders ziet er eentje niks.
Ik zou persoonlijk ook de maxi cosi gewoon zonder draaibasis doen maar voor de gewone autostoelen zou ik daar wel voor zoeken.
Één kind in de auto zetten is al bukken, wringen, piemelen soms en jullie hebben er dan twee. Een draaibare basis geeft toch net iets meer comfort. Naar mijn mening.
@zarathustra en @cege zijn tweelingpapa's.

Die van ons krijgen een plastiek armbandje om met hun naam op en telefoonnummer. En ook de opdracht iemand te zoeken en ons te laten opbellen.Ik doe het op de ouderwetse manier: ik schrijf met balpen mijn nr op haar bovenarm en als ze verloren loopt moet ze aan een volwassene vragen om naar mama te bellen. Mijn nr staat ook op haar drinkfles, in haar mutsen en zonnehoedjes genaaid, ze weet dat die daar ook staan voor als mama bereikt moet worden.
Ik herinner mij nog toen onze jongste die alles in zijn mond fase had. Was er net een circus geweest op het grasplein naast het speelplein. Hadden die hun geiten/schapen tijdens hun verblijf op en rond de speeltuigen laten rondgrazen. Overal bruine bolletjes. Daar moest ge opletten dat hem er vanaf bleef. Toen toch ook geklaagd bij de gemeente: 2 weken later mail: onze gemeente-arbeiders zijn ter plekke de situatie gaan bekijken. Er is niets te zien.... Het lag vol, ge kon uw voeten niet verzetten zonder erin te staan. Maar die dachten zeker: als we dat laten liggen dan moeten we volgende week niet komen bemesten. Was ook toevallig de laatste keer dat we een circus in de gemeente gezien hebben, terwijl er anders elk jaar minstens 1 langs kwam. Ik weet niet of het een met het andere te maken had...Op verlof aan zee, kinderspeeltuintje meegepikt met ne zandbak. Constant opletten omdat mijn dochter alles in haar mond wil steken. Op zich geen probleem, maar der moet hier blijkbaar iemand het nodig gevonden hebben om zijn sigarettenpeuken in de zandbak van de kindjes te smijtenwat voor ne marginalen deb moet ge daarvoor zijn..
Als kind ooit effectief een verzameling heroïnespuiten in een bos gevonden...Wees blij dat ze geen heroïnespuiten vastheeft of glasscherven of wat nog allemaal.
Ik kan uiteraard niet spreken over een tweeling, maar de maxi cosi vast maken met de autogordel is kinderspel. Hebben wij ook gedaan. Later idd best wel een draaibare nemen, maar dat hoeft niet per se van maxi cosi te zijn. Je kunt ook goedkopere merken vinden die een draaibare onderplaat hebben.buggy's, maxicosi's, autozitjes.. serieus, wat ne nest!
En een modelletje met de kinderen naast elkaar of boven/onder ? de vrouw vind absoluut naast, want anders ziet er eentje niks.
buggy's, maxicosi's, autozitjes.. serieus, wat ne nest!
https://www.demorgen.be/nieuws/een-...bben-niets-te-verbergen-voor-elkaar~b7090269/
Wat vinden jullie van dit zo'n soort zaken? Allicht is deze discussie hier al eens gepasseerd, maar dan heb ik het gemist.
Persoonlijk vind ik het nogal eng om je kind zo te gaan volgen, ook omdat ik nogal gevoelig ben naar alles rond privacy.
.
. Tegen dan is de verbouwing ook rond en dan kan ik van mijn veel te lang vaderschapsverlof (3 maanden) gebruik maken om wat afwerking te doen 
Een paar jaar geleden had de mama van mijn stiefdochter dat dus voor haar dochter... Dat was toen tijdens/net na een vechtscheiding, dus de papa vond dat wel niet zo plezant, dat die constant wist waar wij ook waren. Dat was een app, en dat kon ook gesprekken opnemen. Dat was er dus heel rap afgezwierd.https://www.demorgen.be/nieuws/een-...bben-niets-te-verbergen-voor-elkaar~b7090269/
Wat vinden jullie van dit zo'n soort zaken? Allicht is deze discussie hier al eens gepasseerd, maar dan heb ik het gemist.
Persoonlijk vind ik het nogal eng om je kind zo te gaan volgen, ook omdat ik nogal gevoelig ben naar alles rond privacy.
Zolang je nog met een draagbare maxi cosi werkt, zie ik het nut niet van zo’n draaibaar spel. Maar eenmaal je ze in een vaste stoel gaat zetten is dat wel een zegen.buggy's, maxicosi's, autozitjes.. serieus, wat ne nest!