Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Vandaag 2e keer papa geworden. Na onze zoon in 03/2021, nu een dochtertje! 3kg950 en 51,5 centimeter.

Was een geïnduceerde bevalling, maar alles was heel vlot gegaan. Mama en dochter stellen het goed:support:

Proficiat. Hopelijk niet te veel slapeloze nachten en een nukkige madam :)
Dus hopen dat ze niet te veel het karakter van mama heeft :unsure:
Proficiat! Hoe komt het dat ze de bevalling in gang gebracht hebben? 😊
Vooral omwille van de grootte. Was bij de eerste ook omwille van dezelfde reden gedaan. Het feit dat het bij de eerste zo goed meeviel hielp ook wel voor de keuze om het opnieuw te overwegen.

Het is (eindelijk) 1 september, jongens! :woohoo:

yay-excited-celebration-happy-friends-seinfeld-0hajofkhbt9cv279.webp

Nee, we gaan de vakantie wel missen, onze dochter is enorm vooruit gegaan in die twee maanden en je ziet dat ze er enorm deugd van heeft gehad, maar ik denk dat bijna iedere ouder blij is dat het terug school is. De ochtendrush neem je voorlopig nog voor lief. :unsure:

Nee, we gaan de vakantie wel missen, onze dochter is enorm vooruit gegaan in die twee maanden en je ziet dat ze er enorm deugd van heeft gehad, maar ik denk dat bijna iedere ouder blij is dat het terug school is. De ochtendrush neem je voorlopig nog voor lief. :unsure:
Om naar uit te kijken. In kutweer met de fiets naar daar en volgende week nu de vakantie om is, prachtig weer.

/Rantmode off

Ze kijkt er hier wel naar uit. Eerste keer met de wekker opgestaan en dat ging veel gemakkelijker dan vorig jaar met gewoon wakker maken.

Deze ochtend in de crèche een "diploma" gekregen dat ze de oversteek naar peutergroep mag maken (ik ga mij al verbergen voor @mac-bc 🤭)

ik ben echt een emotionele rollercoaster sinds ik papa ben :unsure: nog eens een reality check hoe snel het allemaal gaat :crazy:

Allez hop, ze is flink gebleven toen ik ze bij de juf afzette maar ze stond al te trappelen om naar school te gaan. Benieuwd hoe ik ze straks ga afhalen, want de klasgroep is gesplitst en haar beste vriendinnetje zit in een andere klas. Ze zal vast nieuwe vriendjes maken zeker?

Vorig schooljaar af en aan met snottebellen rondgelopen (de zoon). Tijdens de zomermaanden helemaal niets. Dinsdag naar het klasje gaan kijken en vandaag opeens een groene snottebel. *Zucht*
zo typisch hé.
Bij ons ook, crèche 2 weken toe, dochter 3 weken niks van snot.
Na 1 week in de crèche al terug snot

Aan de andere kant is ze sinds ze naar crèche gaat al kei hard vooruit gegaan in alles wat ze heeft geleerd

Allez hop, ze is flink gebleven toen ik ze bij de juf afzette maar ze stond al te trappelen om naar school te gaan. Benieuwd hoe ik ze straks ga afhalen, want de klasgroep is gesplitst en haar beste vriendinnetje zit in een andere klas. Ze zal vast nieuwe vriendjes maken zeker?
Is hier al nu al 3 jaar op rij dat beste vriendje niet bij hem in de klas zit het volgend jaar. Komt allemaal goed :)
Bij de onze zijn school doen die 2 klasgroepen nog altijd veel samen en zijn er de speeltijden.
Vinden ook snel genoeg een nieuw vriendje.

Tgoh, ik vind het oprecht jammer dat het verlof over is hoor. Ik heb mij enorm geamuseerd met de kleine.
En ja ... dat is vermoeiend en ge hebt 0 me-time (of zelfs maar eigen gedachten vermits mijne kleine hare kwebbel nooit stil staat), maar al bij al heb ik echt genoten van de vakantie met haar. Ik was echt niet aan het aftellen naar school.

Hier net afgezet, ze wou al direct gaan spelen dus komt wel goed.
Maar wat een zijkweer.
*zeik

Godmiljaar mijn zoontje zijn eerste speeltijd is nu bezig, ze gaan het manneke toch niet al direct in de regen gestuurd hebben he :cry:

Godmiljaar mijn zoontje zijn eerste speeltijd is nu bezig, ze gaan het manneke toch niet al direct in de regen gestuurd hebben he :cry:
Hier hebben ze een overdekte zaal voor zo'n dagen :p. Wel direct ne grote tv met Peppa Pig op. Tot zover de 20 min schermtijd per dag...

Terug
Bovenaan