Mulan
Well-known member
Normale leerkrachten gaan j́e daarvoor echt niet scheef aankijken hoor!Shit da's een ding? Fuck nog iets dat ik gegarandeerd ga vergeten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normale leerkrachten gaan j́e daarvoor echt niet scheef aankijken hoor!Shit da's een ding? Fuck nog iets dat ik gegarandeerd ga vergeten.
Ik denk dat het vooral lijkt alsof elke ouder iets heeft omdat dat opvalt/over gepraat wordt maar ben vrij zeker dat dat heus niet het geval is.Oei, morgen de laatste (halve!) schooldag van onze peuter in het onthaalklasje en ik heb niks voor de juffenNuja, hij is pas ingestapt op 22 mei dus het zal ons wel vergeven worden zeker
![]()
Ziet dat uw partner in het WhatsApp groepje van de klas zit. Het cadeau op het einde van het jaar is zowat het enige nuttige wat uit zo'n groep komt.Shit da's een ding? Fuck nog iets dat ik gegarandeerd ga vergeten.

Wat kopen jullie op het einde van het jaar of leggen jullie samen met de Whatsapp-groep voor een megalomaan cadeau?
Voor de jongste gewoon bijgelegd met de rest van de klas, daar hebben ze ook van die vrijetijdsbonnen van gekocht, wat nog wel nuttig is inderdaad.Mijn vrouw is leerkracht en krijgt graag juffentassen (om uit te drinken, geen Delvaux), chocolade of bloemen. Voor de kleuterjuffen van het instapklasje heeft iedereen samengelegd voor vrijetijdscheques van de lokale gemeente. Dat is een nuttig cadeau.
Ik weet niet wat je bedoelt met die haak eerlijk gezegd. De onze staat op zo'n isofix platform (en dat is dan vastgemaakt met die twee haken en zo'n poot), en dat platform zelf kan draaien.Een vraagje voor de mensen met een isofix kinderstoel die 360° kan draaien. Ik zie dat er zo'n haak aanzit, om aan de stoel van de auto te bevestigen. Is dat nodig die te gebruiken of is dat alleen als je hem met de gordel vastmaakt? Want als je de stoel wilt draaien, om het kind eruit te nemen, moet je steeds die haak ook los maken?
Alvast bedankt
Volgens mij is het of een poot of een haak.Ik weet niet wat je bedoelt met die haak eerlijk gezegd. De onze staat op zo'n isofix platform (en dat is dan vastgemaakt met die twee haken en zo'n poot), en dat platform zelf kan draaien.
Wij hebben een Maxicosi Axiss Fix, zit via Isofix vast onderaan de zetel en met een haak. Wij hebben nog nooit die haak moeten losmaken omdat die langs de binnenkant zit, niet langs de kant van de autodeur. Wel geen systeem met autogordel.Een vraagje voor de mensen met een isofix kinderstoel die 360° kan draaien. Ik zie dat er zo'n haak aanzit, om aan de stoel van de auto te bevestigen. Is dat nodig die te gebruiken of is dat alleen als je hem met de gordel vastmaakt? Want als je de stoel wilt draaien, om het kind eruit te nemen, moet je steeds die haak ook los maken?
Alvast bedankt
Wij hebben ook zo een ding, altijd met die haak ook vastmaken. Je kunt die stoel perfect draaien als die vastzit met die haak, dus je moet dat nooit losmaken, ziet er dan ongeveer zo uit:Een vraagje voor de mensen met een isofix kinderstoel die 360° kan draaien. Ik zie dat er zo'n haak aanzit, om aan de stoel van de auto te bevestigen. Is dat nodig die te gebruiken of is dat alleen als je hem met de gordel vastmaakt? Want als je de stoel wilt draaien, om het kind eruit te nemen, moet je steeds die haak ook los maken?
Alvast bedankt

Die haak is wel degelijk nodig om aan de veiligheidseisen te voldoen.Een vraagje voor de mensen met een isofix kinderstoel die 360° kan draaien. Ik zie dat er zo'n haak aanzit, om aan de stoel van de auto te bevestigen. Is dat nodig die te gebruiken of is dat alleen als je hem met de gordel vastmaakt? Want als je de stoel wilt draaien, om het kind eruit te nemen, moet je steeds die haak ook los maken?
Alvast bedankt
Nooit losmaken? Nog geen kotsende kleine uit die stoel moeten halen, dus.Wij hebben ook zo een ding, altijd met die haak ook vastmaken. Je kunt die stoel perfect draaien als die vastzit met die haak, dus je moet dat nooit losmaken, ziet er dan ongeveer zo uit:
![]()
We hebben exact die stoel. Intussen weten we ook al goed hoe we die kunnen propermaken, haha.Ik ga het hier niet jinx'en ...Nooit losmaken? Nog geen kotsende kleine uit die stoel moeten halen, dus.We hebben exact die stoel. Intussen weten we ook al goed hoe we die kunnen propermaken, haha.

Correct, nog geen kotsende kleine in de auto gehad voorlopigNooit losmaken? Nog geen kotsende kleine uit die stoel moeten halen, dus.We hebben exact die stoel. Intussen weten we ook al goed hoe we die kunnen propermaken, haha.

voorlopigCorrect, nog geen kotsende kleine in de auto gehad voorlopig![]()

Ik ga er dan vanuit dat je die riem zo mag aanspannen, dat je die stoel nog kunt draaien? Dus met andere woorden, niet heel strak.Die haak is wel degelijk nodig om aan de veiligheidseisen te voldoen.