Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

binnenkort wordt de kleine 1 jaar en we gaan uiteraard een verjaardagsfeestje houden.

iemand enig idee wat te doen van eten of hoe hebben jullie dat toen gedaan?

het zou gaan om 10 volwassen mensen.
Hangt er vanaf hoeveel moeite je zelf ook wil doen? Of wat je graag doet.

Mijn schoonzus laat elk jaar pizza leveren.

Zelf kook ik graag en had voor 1 jaar een pasta buffet gemaakt en verschillende koeken zelf gebakken.
Broodjes heb ik ook al gedaan, gewoon bij de bakkers verse pistolets en zelf belegd.
Hot dogs en verschillende soorten croquet monsieurs is ook al gepasseerd.

Voor zijn 1 jaar had ik voor hem ook een klein apart taartje gebakken. Was ook nodig want hij was toen nog allergisch voor eieren en noten.

Laatst bewerkt:
binnenkort wordt de kleine 1 jaar en we gaan uiteraard een verjaardagsfeestje houden.

iemand enig idee wat te doen van eten of hoe hebben jullie dat toen gedaan?

het zou gaan om 10 volwassen mensen.
Wij nu al 2 jaar hamburgers gemaakt met frieten. Frieten voorbakken en gewoon wat hamburgers en chicken fingers bakken. Met 2 kleine frietketels zonder veel moeite te doen. Wat sauzen en groenten op tafel en klaar. 2 weken terug voor 30 man gedaan, iedereen content.

Voor alles kartonnen bakjes, bordjes en bekertjes gekocht ook dus weinig afwas.

Zo een Quadro lijkt me ook wel iets.
Dat kan gewoon buiten blijven staan?
Ja hoor, staat bij ons al meerdere jaren buiten en ziet er nagenoeg nieuw uit. Na de winter gewoon afvegen met ne doek.
Is gewoon deftige harde plastiek, dus kan wel wat verdragen van weer, en tot 55kg ofzo kunt ge er zelf ook op (heeft mijn vrouw al meermaals getest :laugh:).
Ook heel tof dat ge (zeker als ge meer dan 1 pakket hebt) verschillende configuraties kunt bouwen.

Hier ook, merci @Lint.
Lijkt me echt degelijk en niet al te moeilijk om te plaatsen of ooit te verwijderen.
Plaatsing valt goed mee indeed, heeft ne heel brede voet voor in de grond te steken.
Degelijk is het zeker. Ik durf te wedden dat het spel geen krimp geeft als er 4 zatte veertigers van 100 kilo bovenop zitten ( :unsure::unsure::unsure:).

Oh, dat eerste heb ik even gebookmarked. Ziet er heel interessant uit, bedankt voor de tip!
Dat ziet er inderdaad wel interessant uit. Toch al veel modulairder dan de meeste van die houten torens (lees: meer afwisseling)
Vooral handig indeed dat ge veel verschillende dingen er makkelijk kunt aanhangen, alle types schommel, ringen, staaf, bokszak, elastieken, hangmat, net, klimmuur ...
En dat zijn de zaken van het merk zelf, maar eigenlijk kunt ge er gewoon alles aan hangen met een karabijn.

Laatst bewerkt:
Hier ook heel content van de Quadro. Wij hebben er nieuwe gecombineerd met die van ons waar we 25 jaar geleden mee speelden... Het kleurverschil is enorm, maar die dingen zijn verder onverwoestbaar. En door de twee te combineren hebben we een reuze klimding gemaakt, de kinderen hangen daar constant in.

Ik zit in deze fase 🤯
Screenshot_2023-05-27-20-21-30-12_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Waarom? :unsure:

Ik moest gisteren aan onze vierjarige uitleggen wat statische elektriciteit is, ze heeft aandachtig geluisterd maar er zal niet veel blijven hangen zijn :lol:

Verder is het ook geen succes gebleken om een vier- en éénjarige op dezelfde kamer te leggen. Is vrij lang goed gegaan maar nu is de jongste vroeg wakker, maakt de oudste wakker. Jongste is terug in slaap sussen maar die oudste dus niet. Met als hoogtepunt dat het vorige week eens 5:15 was...

De grootouders nemen hier altijd een boterham met choco mee om ons gezag te ondermijnen (ge kent het wel...)
Nu blijkt dat ze de dochter ook hebben aangeleerd dat ze dan de boterham met choco van opa moet pikken...
Heel slim, een kind van bijna 2,5 aanleren dat ze boterhammen moet pikken...

De grootouders nemen hier altijd een boterham met choco mee om ons gezag te ondermijnen (ge kent het wel...)
Nu blijkt dat ze de dochter ook hebben aangeleerd dat ze dan de boterham met choco van opa moet pikken...
Heel slim, een kind van bijna 2,5 aanleren dat ze boterhammen moet pikken...
Gisteren had oma haar omgekocht met een chocotoff "maar niet verklappen aan mama".
Dochter natuurlijk wel verklapt en oma: "Sssjjjttt! Dat was een geheimpje!"
Nee oma, ik vind die snoep niet erg, maar mijn dochter leren liegen of verzwijgen, daar hou ik niet zo van...

Het is zover. Na eerst toegevoegd te zijn aan de klas-Whatsappgroep van de school (waar je enkel af en toe wat informatie en foto's kreeg zonder dat je zelf kon posten) is er nu ook een officieuze Whatsappgroep aangemaakt door een van de mama's.

Het is zover. Na eerst toegevoegd te zijn aan de klas-Whatsappgroep van de school (waar je enkel af en toe wat informatie en foto's kreeg zonder dat je zelf kon posten) is er nu ook een officieuze Whatsappgroep aangemaakt door een van de mama's.
Ik zit daar niet bij, alleen de mama's :cool:

Dat is iets waar ik niet naar uit kijk en gelukkig hier nog niet aan de orde is.

Of... er is al een groepje en ze willen mij er niet bij. 😱😁

Iemand ervaring met geboortelijst aanleggen via Dreambaby? Is dat beetje degelijk gerief? Is dat net als Colruyt zo goedkoop mogelijk?
Ik vind dat degelijk gerief. En op het einde krijg je normaal ook een bon van 10% van de totaalwaarde van je lijst. Daarmee hebben we een ballenbad gekocht.

Terug
Bovenaan