Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Het is zover. Na eerst toegevoegd te zijn aan de klas-Whatsappgroep van de school (waar je enkel af en toe wat informatie en foto's kreeg zonder dat je zelf kon posten) is er nu ook een officieuze Whatsappgroep aangemaakt door een van de mama's.
 
Het is zover. Na eerst toegevoegd te zijn aan de klas-Whatsappgroep van de school (waar je enkel af en toe wat informatie en foto's kreeg zonder dat je zelf kon posten) is er nu ook een officieuze Whatsappgroep aangemaakt door een van de mama's.
Ik zit daar niet bij, alleen de mama's :cool:
 
Het is zover. Na eerst toegevoegd te zijn aan de klas-Whatsappgroep van de school (waar je enkel af en toe wat informatie en foto's kreeg zonder dat je zelf kon posten) is er nu ook een officieuze Whatsappgroep aangemaakt door een van de mama's.
Dat is iets waar ik niet naar uit kijk en gelukkig hier nog niet aan de orde is.

Of... er is al een groepje en ze willen mij er niet bij. 😱😁
 
Iemand ervaring met geboortelijst aanleggen via Dreambaby? Is dat beetje degelijk gerief? Is dat net als Colruyt zo goedkoop mogelijk?
Ik vind dat degelijk gerief. En op het einde krijg je normaal ook een bon van 10% van de totaalwaarde van je lijst. Daarmee hebben we een ballenbad gekocht.
 
Iemand ervaring met geboortelijst aanleggen via Dreambaby? Is dat beetje degelijk gerief? Is dat net als Colruyt zo goedkoop mogelijk?
Zo goedkoop mogelijk is dingen tweedehands kopen (of lenen van andere ouders). Verder is er denk ik niets mis met Dreambaby.
 
Ik zit daar niet bij, alleen de mama's :cool:
Ik ook niet, dat is enkel mijn vrouw. Ik heb ooit op het schoolfeest eens geopperd voor een WhatsApp groep voor de vaders ook aan te maken maar we waren het er over eens dat dat enkel voor vetzakkerij zou zijn en hebben het dan maar niet gedaan want dat zou niets praktisch opleveren 😁
 
Dat is iets waar ik niet naar uit kijk en gelukkig hier nog niet aan de orde is.

Of... er is al een groepje en ze willen mij er niet bij. 😱😁
Ik heb dat enkel bij de oudste, er is weinig contact/Samenhang bij de klas van de jongste. En dat valt veel goed mee. Wordt alleen gebruikt bij vragen over huiswerk/school of uitnodigingen verjaardagsfeestjes. Ca va zo :p
 
Wij hebben ook voor beide kinderen zo'n groep, maar dat valt inderdaad heel goed mee. En is vaak ook gewoon zeer handig.
 
Acute virale infectie nummer 300 :crazy:
Hier nog steeds op de sukkel. Ze is wel nog actief maar begint echt weinig te eten / drinken van de fles. Doorheen de dag drinkt ze wel veel water maarja... Ook op en af koorts, koortsvrij. Nu alweer stress voor de komende week hoe op te lossen met werk etc.

Ik weet dat we er niet alleen in zijn in het frequent ziek zijn maar het mag nu echt wel eens stoppen
 
Terug
Bovenaan