Visenya
Well-known member
Gingen wij deze week ook mee beginnen, maar ze heeft diarree en dat zagen we niet echt zitten.Wij zijn deze week een fase verder gegaan in de potjestraining. Nu laten we thuis de pamper eigenlijk uit van zodra ze opstaat. En we zetten haar om de 45min - 1u op het potje. Ondertussen begint ze toch duidelijk te weten 'ah ik moet pipi doen' en loopt ze naar haar potje. Dat gaat dus heel goed, maar ik vraag me dan af hoe dat moet als je eens ergens naartoe wilt gaan. Wij waren bv. dinsdagvoormiddag naar de speeltuin en ik had haar potje meegenomen (toen had ze wel nog een pamper aan voor in de auto en daar ter plaatse). Voor we naar huis gingen namen we dat even mee in de toiletten daar, maar veel drama verder kwam er dus niets. Dat is dus duidelijk een stap te ver. Maar ik heb dat ook nog niemand zo zien doen. Hoe zijn jullie ervaringen met het potje/toilet op verplaatsing? Ze is trouwens 23 maanden.
1 dag in onderbroek rondgelopen, 5 accidentjes en niets in't potje. Ze vraagt om op het potje te mogen, doet geen pipi om dan vijf minuten later een ongelukje te hebben.
Dus nu optrekpamper maar wel op vaste momenten op het potje (voor het eten, voor en na het slapen, als we ergens naartoe gaan) tot het beter is met de diarree.