Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mjah, wat is een eigen gsm? Misschien hebben die thuis zo een afdankertje van de ouders zonder sim kaart waar ze enkel wat spelletjes op kunnen spelen?Onze bijna 8 jarige:
Papa, krijg ik ook een gsm? Mijn 2 vrienden op school hebben al 1.
Teh fuk? Hoe pakken jullie die vraag aan? Dit vind ik toch wel echt nog te jong.

Die werkte op een bepaald moment niet meer bij mij, want van bruggen springen is leukEn niet vergeten de klassieker: " En als je vriendjes van een brug springen doe jij dat dan ook?"
![]()

''ja, om ze te redden!''En niet vergeten de klassieker: " En als je vriendjes van een brug springen doe jij dat dan ook?"
Ik vraag dan wat ze gaan doen met de gsm, hoe ze die gaan betalen enz... Maar ook welke regels er zullen zijn over het gsm verbruik enz.. hierdoor kwam hij zelf tot de conclusie dat het geen zin had om nu een eigen gsm te hebbenMaar ik zeg niet graag gewoon neen. Ik geef graag wat uitleg waarom. Ik vind hem te jong voor een gsm. Maar dan ga ik me aan weerwoord mogen verwachten dat zijn klasgenoten ook zo jong zijn.
Ik ben geen fan meer van deze maatschappij![]()

5 december volgend jaarMijn dochter blijft maar vragen naar Sinterklaasliedjes. Wanneer stopt die waanzin? De kerstman boeit haar niet veel.
. Zaterdag is ze gaan slapen met een temperatuur tegen de koorts aan (wat prikkelbaar, verder niets te merken) en gisteren zat ze aan 39°. Madammeke ligt gelukkig nu nog te maffen, maar hopelijk kunnen we in de voormiddag nog naar de huisarts. Het rotte is dat behalve vuiligheid uit haar oor, er geen kuchje, heesheid of snotneus is. Het enige dat er kan gedaan worden, is wat Brufen/Perdolan geven en hopen dat die snel werkt.Hier ook, niet normaal man. Vannacht vergeten de babyfoon iets stiller te zetten. Op max volume wakker worden om 3u snachts met IK HOOR JE WEL MAAR IK ZIE JE NIET, WIEDEWIEDEWIET. Daarna doodleuk terug in slaap gevallen. Wat gaat er toch soms om in dat hoofdjeMijn dochter blijft maar vragen naar Sinterklaasliedjes. Wanneer stopt die waanzin? De kerstman boeit haar niet veel.
hier ook twee zieke (bon, 1.5 want de oudste is al iets beter)
maar het is met momenten toch echt wel immens lastig/frustrerend.Mijn dochter blijft maar vragen naar Sinterklaasliedjes. Wanneer stopt die waanzin? De kerstman boeit haar niet veel.
Oh, maar het is een fase, en na deze fase komt een volgende fase he![]()
Wat mensen er dan niet bij zeggen is dat het leven van kleine kinderen een aan één schakeling is van de ene fase na de andere, de ene al vervelender dan de andere![]()
Het is een... periode?![]()
Hopelijk een fase
alweer een tijdje in een fase
"ahja, maar dat is een fase, dat gaat wel over".
Het is maar een fase?
een fase waarin hij zijn papa in alles nadoet.
Hij zit in de fase
Wss weer een fase
En als die fase door is hebt ge heel even rust en dan begint de volgende fase... Of een herhaling van een eerdere fase.
Het is effectief maar een fase ja. Gaat naadloos over in de terrible threes.
't is maar een fase![]()
![]()
een nieuwe fase in haar leven![]()
Het is een fase, beste man.
Het is gewoon een fase!
Tzijn allemaal fases![]()
Dit is geen fase!
Hopelijk ook maar een fase![]()
Wees gerust, die fase gaat over ...
Na 18 jaar
Hopelijk is het een (korte) fase.
In die fase zitten we dus
Het is een fase
Je kan er volgens mij weinig aan doen, het is een fase![]()
"tis een fase"
Tzijn fases
ik hoop dat het een fase is
Maar, uiteraard, het is een fase!
even een fase
Het is een ... fase?![]()
Hopelijk is het maar een fase zeker![]()
Ik ga er nog vanuit dat het een fase is
Tis een fase![]()
het is allemaal een fase
Hier ook onlangs die vraag gehad. De onze is 9. "Jamaar de helft van de klas heeft er al 1."
"Ja dat wil ook zeggen dat de helft van de klas er geen heeft he."
Is voor mij toch ook nog een jaar of 2 te vroeg. tegen einde 6e leerjaar wil ik er nog eens over nadenken.
Ben er ook geen voorstander van om dat vroeg te geven, maar lijkt me wel handig voor jeugdbeweging/sportclub/...Als ik kinderen zie bij ons in de sportclub zijn er sommige die er al één hebben in het 4e leerjaar. Dat vind ik persoonlijk toch wel heel jong. Not gonna happen.
Want noch de trainer noch andere teamgenoten kunnen iets laten weten?Ben er ook geen voorstander van om dat vroeg te geven, maar lijkt me wel handig voor jeugdbeweging/sportclub/...
Stel: training is onverwacht afgelast of veel vroeger gedaan, dan kunnen ze tenminste iets laten weten.
Dat is dan eigenlijk nog geen ramp om 1u à 2u met hun vingers te staan draaien, maar als ze zelf met de fiets ernaartoe gaan en ze hebben iets voor, dan is een gsm toch ook wel heel handig.