Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), dat is wat anders dan pakweg een professionele organisatie zoals kazou ofzo, maar uiteindelijk was dat ook wel goed georganiseerd allemaal. Dagkampjes wel.Nee, ik heb er eentje en die is 5,5.
Meerdaagse kampjes doet ze hier ook nog niet (uiteraard lijkt me, bestaat dat wel, meerdagige kampen voor 5-jarigen?).

Op de dochter haar school gaan ze al vanaf de peuterklas op 3daagse bosklassen.
Nuja, klasgenoten en vaste juf mee is nog wel net iets anders dan met allemaal onbekenden.
Een "gekende" kliek zoals een school of jeugdbeweging is idd helemaal iets anders dan een kamp met allemaal "vreemden".Die van ons is 6 geworden in mei. Is 2 weken terug mee geweest met KSA op kamp. 4 dagen, veel langer moest dat zeker niet zijn. Zijn als laatste groep toegekomen. Ik had er ook mijn twijfels over, maar die heeft dat vrij goed doorstaan. Die was van de moment dat ze het aan huis kwamen vragen overtuigd: ik ga mee.
Ik zou het zalig vinden om 1 keer per jaar een week alleen weg te zijn. Dan zou ik bijvoorbeeld naar Refugio Val Di Togno in Italië gaan en me daar laven aan natuurpracht, stilte, schoonheid, een goed boek, wat schrijven en fotograferen. En al die loutering doorspoelen met klassevolle rode wijn.Oh ik heb dat absoluut niet. Begrijp mij niet verkeerd, ik hou zielsveel van mijn dochter en zou het niet willen terug draaien. Maar ik ben vaak een week weg voor werk, of alleen skiën, of met maten op vakantie, en die tijd is mij evengoed goud waard hoor.
Ook als de dochter bij de grootouders logeert denk ik niet na 1 dag "nu is het wel genoeg".![]()

Ze heeft nu al een hele zomervakantie kunnen oefenen. Dat gaat haar wel lukken.Nu dat nog verkocht krijgen aan mijn vrouw die alleen mag opdraaien voor een kleuter.![]()

Misschien praat ik te vroeg maar ik zou daar nu zelf echt geen moeite mee hebben moest mijn madam dat willen doen.Ik zou het zalig vinden om 1 keer per jaar een week alleen weg te zijn. Dan zou ik bijvoorbeeld naar Refugio Val Di Togno in Italië gaan en me daar laven aan natuurpracht, stilte, schoonheid, een goed boek, wat schrijven en fotograferen. En al die loutering doorspoelen met klassevolle rode wijn.
Nu dat nog verkocht krijgen aan mijn vrouw die alleen mag opdraaien voor een kleuter.![]()
Misschien praat ik te vroeg maar ik zou daar nu zelf echt geen moeite mee hebben moest mijn madam dat willen doen.
Ik blijf wel een week thuis met de kleine, no problem. En ik zal wel ergens iets gelijkaardigs doen tijdens het jaar dan.
Wat is het probleem?
Duidelijk dat jij nog geen onderzoekende peuter hebt die alles test, het liefste het gevaarlijkste eerst.Da's waar maar ik heb wel een idee van hoe het in zijn werk gaat? Ge dropt die 's morgens op school, ge gaat die tegen 4u halen, ge vlamt er een dokter oetker in en ge legt ze in bed terwijl uwe ps5 is aant opwarmen.Duidelijk dat jij nog geen onderzoekende peuter hebt die alles test, het liefste het gevaarlijkste eerst.
Hier is dat meestal valium. Een vaste waarde in de apothekerskast van elke ouder. Nachtrust verzekerdDa's waar maar ik heb wel een idee van hoe het in zijn werk gaat? Ge dropt die 's morgens op school, ge gaat die tegen 4u halen, ge vlamt er een dokter oetker in en ge legt ze in bed terwijl uwe ps5 is aant opwarmen.

Da's eerder een kleuter-programma, denk ikDa's waar maar ik heb wel een idee van hoe het in zijn werk gaat? Ge dropt die 's morgens op school, ge gaat die tegen 4u halen, ge vlamt er een dokter oetker in en ge legt ze in bed terwijl uwe ps5 is aant opwarmen.
Dat staat hier volgend jaar op de planning. Ze gaat tien dagen naar Jordanië, ik blijf thuis met de bengels.Misschien praat ik te vroeg maar ik zou daar nu zelf echt geen moeite mee hebben moest mijn madam dat willen doen.
Ik blijf wel een week thuis met de kleine, no problem. En ik zal wel ergens iets gelijkaardigs doen tijdens het jaar dan.
Wat is het probleem?
Ik zou het zalig vinden om 1 keer per jaar een week alleen weg te zijn. Dan zou ik bijvoorbeeld naar Refugio Val Di Togno in Italië gaan en me daar laven aan natuurpracht, stilte, schoonheid, een goed boek, wat schrijven en fotograferen. En al die loutering doorspoelen met klassevolle rode wijn.
Nu dat nog verkocht krijgen aan mijn vrouw die alleen mag opdraaien voor een kleuter.![]()
Dit.Misschien praat ik te vroeg maar ik zou daar nu zelf echt geen moeite mee hebben moest mijn madam dat willen doen.
Wat is het probleem?
Maar dat maakt toch niks uit? Je bent toch allebei ouder, wat gewoon wil zeggen dat je allebei toch wel verwacht wordt zorg te kunnen dragen voor je kind(eren)? Alleenstaande ouders zorgen altijd alleen voor hun kinderen, dan kan een mama of papa uit een gezin met 2 ouders dat voor een paar dagen, een week of zelfs langer toch ook?Duidelijk dat jij nog geen onderzoekende peuter hebt die alles test, het liefste het gevaarlijkste eerst.
Dat staat hier volgend jaar op de planning. Ze gaat tien dagen naar Jordanië, ik blijf thuis met de bengels.
Totaal geen probleem mee. Ben sowieso al relatief veel alleen thuis met hen. Al is 10 dagen nog wel een ander paar mouwen en kan het wel pittig worden. Maar we zien tegen dan wel.