Oké, klinkt logisch. Was puur interesse he, niet om een discussie te starten voor de duidelijkheid. Ik vind het altijd wel interessant hoe andere mensen bepaalde dingen aanpakken. Kunnen we altijd van leren.Omdat dat voor ons werkt.
Wij zijn wel een beetje van het idee dat ze na 9 maand knus bij de moeder in de buik dat knusse gevoel graag aanhoudt.
Het is ook super makkelijk s'nachts.
In het begin met de co-sleeper, je ben er direct bij, je kan ze direct geruststellen.
En nadien is dat gewoon heel fijn.
Geraakt ze niet in slaap, even in de armen nemen terwijl je zelf nog in bed ligt.
Erna kan je ze snel wegleggen.
Wordt ze weer wakker ben je er weer snel bij.
S'morgens ook heel makkelijk om ze nog even in bed te nemen, in de week kan er dan 1 iemand al douchen en de andere heeft wat extra knuffeltijd.
Als ze nog zo jong zijn kan ik me inbeelden dat die daar nog heel veel van genieten, van die nabijheid.
We zijn nu al een paar weken aan het proberen om het 3de dutje in de dag te laten vallen, maar dat is met wisselend succes. Gelukkig met of zonder 3de dut geen enkele invloed op de nachtslaap. Ze gaat in bed om 18u45 (dan is ze toch al zeker van 18u aan het geeuwen en in de ogen aant wrijven). En smorgens maken we haar wakker om 6u30. Dus hopelijk binnenkort toch van dat 3de dutje vanaf, want vooral in het weekend toch vervelend als je toch ergens naartoe wilt om dat tussen de dutjes en het eten te passen.
Dat momentje van rust na de middag: priceless. Zeker in combi met de 11 maanden oude broer. 

. Nog 4 maand en de jongste mag naar school. Laatste opdracht is hem nog potjes klaar te krijgen, want dat verloopt heel moeilijk op het moment. Ik wou dat het net zoals bij zijn broer direct gefixed was maar je kan niet alles willen helaas. Daarna is het volledig bye bye baby en peutertijd
. De peutertijd op zich ga ik wel missen, echt een gouden leeftijd imo als 2-jarige. Zalige interacties. Voelt op zich wel raar dat het nooit meer terugkomt. De oudste wordt binnen 3 weken 5 jaar. Torenhoog cliché, maar alles gaat toch zo enorm snel. Vanaf ze naar school gaan is dat precies een sneltrein.
merci!