Wij hebben (het vorige model) van deze:Over twee gesproken. Iemand een aanrader voor een babyfoon met twee camera’s?
En zijn daar zeker tevreden van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben (het vorige model) van deze:Over twee gesproken. Iemand een aanrader voor een babyfoon met twee camera’s?
Centerparcs kost altijd stukken van mensen en dan mag je van geluk spreken dat je een proper huisje hebt en dat half het park niet gesloten is omwille van werken/corona of andere redenen.Zonet Centerparcs geboekt in Augustus, eerste keer "op vakantie" met de kinderen. Hoe ongelooflijk duur is het niet om met die koters in hoog seizoen er op uit te trekken zeg![]()
Het is effectief maar een fase ja. Gaat naadloos over in de terrible threesHet is maar een fase?
.Euromillions winnen hè, altijd congé paye!Wel, gisteren is ie opgebleven tot 22u. Heeft ook zelf gezegd, ik ben moe, ik ga slapen. Hij slaapt nu nog maar wat een vredige avond hebben wij gehadgeen geroep of getier, gewoon een lief aangenaam kind.
Kan dat niet altijd zomerverlof zijn?![]()
Euromillions winnen hè, altijd congé paye!
Was exact 7dagen wachten bij mij, via Leuven, 10 voor mijn nichtje via Antwerpen dezelfde periodeAl een week aan 't wachten op het resultaat van de NIP-test. Slopend!
M'n vrouw heeft enkele maanden terug ook geboekt. Toen ik vorige week begon over dat ik volgend jaar misschien eens een all-in ofzo wil doen met de kinderen, zei ze dat we ons blauw gingen betalen. Ik vroeg haar wat we nu betalen voor Centerparcs.Zonet Centerparcs geboekt in Augustus, eerste keer "op vakantie" met de kinderen. Hoe ongelooflijk duur is het niet om met die koters in hoog seizoen er op uit te trekken zeg![]()
Was exact 7dagen wachten bij mij, via Leuven, 10 voor mijn nichtje via Antwerpen dezelfde periode

Was exact 7dagen wachten bij mij, via Leuven, 10 voor mijn nichtje via Antwerpen dezelfde periode
10 tot 12 dagen bij ons in Leuven.
Resultaten zelf stonden denk ik wel vroeger in ons online dossier.
Al raad ik af om zelf interpretaties te doen van de resultaten zonder enige medische kennis![]()

Gisteren nog eens langs K&G gepasseerd. Dochter zit voor haar leeftijd, dus niet gecorrigeerd, voor de eerste keer boven de onderste lijn voor al de statistiekjes.![]()
Je mag je echt niet focussen op die lijntjes, een kindje dat te vroeg geboren is volgt zijn/haar eigen curve.Is hier ook al zo sinds haar geboorte.
In het begin trok mijn vriendin zich dat kei hard aan dat onze dochter zo laag bengelde ( ze flirt met net onder de laagste lijn te vallen)
Maar we mogen niet vergeten dat ze te vroeg geboren is en dus al met wat achterstand zit.

Landal is goedkoper, wel. Maar Center Parcs heeft meestal wel een fraaie Aquamundo zwemparadijs. Inderdaad duur in hoogseizoen en allicht veel te druk.Zonet Centerparcs geboekt in Augustus, eerste keer "op vakantie" met de kinderen. Hoe ongelooflijk duur is het niet om met die koters in hoog seizoen er op uit te trekken zeg![]()
Gewoon even curieus.. wat eet jullie dochter zoal op een dag (+-)? (Ook @ anderen met babies). We zaten samen in de wachtzaal met een jongetje van 4,5 maanden oud en die was exact even groot en zwaar als onze dochter. Da's ook even met de neus op de feiten.![]()
Ze begint de dag met een fles van 8 schepjes (270-280ml zoiets).Gewoon even curieus.. wat eet jullie dochter zoal op een dag (+-)? (Ook @ anderen met babies)
Onze dochter is bijna 8 maand (69cm - 7kg) dus bengelt ook wat onderin de curve qua gewicht. Vind ik persoonlijk niet erg want het is een vrolijke baby dat goed eet/drinkt.
Hier is het volgende:
- sochtends een fles van 240 + koekje
- groentepap en fruitpap eet ze gemiddeld 200 a 250gr
- savonds een fles van 240 + koekje (indien nog honger)
Ah hier net het omgekeerde met de fles (240+8 schepjes) sochtends altijd op, savonds durft ze vaak een 30-40ml laten staanZe begint de dag met een fles van 8 schepjes (270-280ml zoiets).
Groentepap zit ze nu rond de 300gr gemiddeld en fruitpap rond de 200-250gr. Fruitpap hangt echt af van hoeveel groentepap ze al in haar kas gedraaid heeft.
We proberen haar ook al wat brood te laten eten maar vaak doet ze in de late namiddag nog een dutje en lukt dit niet.
Voor het slapen gaan nog een fles van 8 schepjes, die altijd wel leeg is, die van 's morgens durft ze nog een dikke bodem in laten.

Wel, wij zitten dus op het andere eind van de curve. Dochterlief is vandaag gaan spelen bij een jongetje dat 9 maand ouder is (dus leeftijdsverschil + ander geslacht). Exact even groot, terwijl dat jongetje gewoon gemiddeld zit qua curve.Je mag je echt niet focussen op die lijntjes, een kindje dat te vroeg geboren is volgt zijn/haar eigen curve.
Het was voor mij gewoon leuk om te zien dat ze na 9,5 maanden 'eindelijk' op de tabellen staat en dat ik niet kan/mag vergelijken met anderen. We zaten samen in de wachtzaal met een jongetje van 4,5 maanden oud en die was exact even groot en zwaar als onze dochter. Da's ook even met de neus op de feiten.![]()