gamer5
Well-known member
Den onze heeft daar wel een lelijk litteken aan overgehoudenOp zijn ooglid dus valt keineig op.

Heb dus snel zijn nagels goed kort geknipt!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den onze heeft daar wel een lelijk litteken aan overgehoudenOp zijn ooglid dus valt keineig op.

Dat zijn echt van die compleet absurde taferelen die je in zoveel scholen ziet. Gisteren nog van een vriend gehoord, die hebben een brooddoos met 3 compartimenten. 1 voor boterhammen, 1 voor fruit en 1 voor koekjes. Perfect, hoe minder dozen je meeneemt, hoe minder je er kan kwijt geraken.Als je dan vraagt of de oudste niet via de speelplaats naar het ander gebouw mag gaan omdat we niet op 2 plaatsen gelijktijdig kunnen staan ...
![]()
Dat zijn echt van die compleet absurde taferelen die je in zoveel scholen ziet. Gisteren nog van een vriend gehoord, die hebben een brooddoos met 3 compartimenten. 1 voor boterhammen, 1 voor fruit en 1 voor koekjes. Perfect, hoe minder dozen je meeneemt, hoe minder je er kan kwijt geraken.
Kregen ze van de school te horen dat dat 3 aparte dozen MOETEN zijn. Want ze moeten 's morgens die met fruit in de fruit-mand steken, en die met koekjes in de koekjesmand etc.
Maar stel u voor dat ge van de norm zou afwijken!!!!

Dat zijn echt van die compleet absurde taferelen die je in zoveel scholen ziet. Gisteren nog van een vriend gehoord, die hebben een brooddoos met 3 compartimenten. 1 voor boterhammen, 1 voor fruit en 1 voor koekjes. Perfect, hoe minder dozen je meeneemt, hoe minder je er kan kwijt geraken.
Kregen ze van de school te horen dat dat 3 aparte dozen MOETEN zijn. Want ze moeten 's morgens die met fruit in de fruit-mand steken, en die met koekjes in de koekjesmand etc.
Chocola en verpakkingen zijn momenteel dan ook des duivels, maar ik geef soms van die "toonies" mee van den Aldi, daar zit chocola in, dat hebben ze nog niet doorNog niet zo erg, ze willen ook een afvalloze school zijn. Met gevolg dat je de banenschil s'avonds uit u kleine zijn boekentas mag vissen en het ding in de wasmachine kunt steken. Zoveel absurde regeltjes dat je het als ouder ook al niet meer weet hoe je het allemaal geregeld krijgt. Enfin, ik ben al blij dat het eerste leerjaar nu via de agenda communiceert ... kleuterklassen verliep puur en alleen via Facebook.
Dan er is nog bosklas... gaan ze dus met hun allen naar een stukje bos dat vol zit met muggen. De jongste had precies mazelen, zo vol stond ze. Ook door weer en wind gaan die naar dat bos, maar owé als je ze geen vestje hebt meegegeven voor s'morgens op dagen zoals deze.
. Choco tussen de bokes isook géén probleem raar genoeg.
+ Met kleuters is het ook beter dat apart te geven. Niet elk kind houdt zich netjes aan de regels dat het fruit in de voormiddag wordt opgegeten bv als ze een doos hebben waar ook hun boterhammen en koek in zit...Al zou het niet moeten van school, ik vind dat gemakkelijker en netjes. Fruit lekt al eens en koekjes kruimelen en dan met het brood erbij wordt het één zooi, vind ik hé.
Het klinkt inderdaad als absurde regelneverij, maar het valt ook wel ergens te verstaan.Dat zijn echt van die compleet absurde taferelen die je in zoveel scholen ziet. Gisteren nog van een vriend gehoord, die hebben een brooddoos met 3 compartimenten. 1 voor boterhammen, 1 voor fruit en 1 voor koekjes. Perfect, hoe minder dozen je meeneemt, hoe minder je er kan kwijt geraken.
.Lijkt me ook een logische opmerking. Als dat de juf/school haar manier van werken is dan moet dat gerespecteerd worden. Dat heeft niets te maken met afwijken van de norm. Begin inderdaad maar eens als de één zijn boterhammen daar liggen en de andere daar. Onwerkbaar. Daarnaast zou ik fruit, koeken en boterhammen ook nooit in dezelfde doos steken.Het klinkt inderdaad als absurde regelneverij, maar het valt ook wel ergens te verstaan.
Het is al moeilijk genoeg om als juf 20-tal pettotters in toom te houden. Als de juf dan nog moet gaan uitpluizen waar Jefke zijn koek gebleven is en Marieke haar boterhammekes, is dat weeral extra werk voor haar.
Bovendien worden de boterhammekes in de koelkast gelegd (zou toch moeten op warme dagen als vandaag) en koeken die in de koelkast hebben gelegen zijn niet lekker.
Ik vind dat er wel een beetje begrip mag zijn voor alle inspanningen die leerkrachten doen.
) altijd heel vriendelijk en sympathiek in hun communicatie. Nog nooit last van gehad. Maar sommige ouders kunnen niets verdragen, mug-olifant denk ik dan..Dat laatste is nu toch ook niet zo vreemd hier wordt ook ELKE dag buitengespeeld. Onafhankelijk van het weer, je wordt verwacht van daarop voorzien te zijn.Nog niet zo erg, ze willen ook een afvalloze school zijn. Met gevolg dat je de banenschil s'avonds uit u kleine zijn boekentas mag vissen en het ding in de wasmachine kunt steken. Zoveel absurde regeltjes dat je het als ouder ook al niet meer weet hoe je het allemaal geregeld krijgt. Enfin, ik ben al blij dat het eerste leerjaar nu via de agenda communiceert ... kleuterklassen verliep puur en alleen via Facebook.
Dan er is nog bosklas... gaan ze dus met hun allen naar een stukje bos dat vol zit met muggen. De jongste had precies mazelen, zo vol stond ze. Ook door weer en wind gaan die naar dat bos, maar owé als je ze geen vestje hebt meegegeven voor s'morgens op dagen zoals deze.
Erna mag dat toch ook?- mama, ik heb Lou-Anne een kus gegeven met mijn tong en Lou-Anne mij ook met haar tong!
-ahbon.. Elkaar dan likjes gegeven zoals hondjes?
- Ja! En daarna doktertje gespeeld!
*nu mag dat nog Mulan, ze is 3... *
Bwoa, k heb toch liever niet dat ze als 16jarige op de speelplaats "kusjes met de tong" geeft en doktertje gaat spelenErna mag dat toch ook?

Idd dat gebeurt dan doorgaans in de toiletten.Bwoa, k heb toch liever niet dat ze als 16jarige op de speelplaats "kusjes met de tong" geeft en doktertje gaat spelen![]()
Inderdaad wat kinderachtig op die leeftijd. Dan mag het al eens wat vunziger.Bwoa, k heb toch liever niet dat ze als 16jarige op de speelplaats "kusjes met de tong" geeft en doktertje gaat spelen![]()
Dacht dat het niet mocht met een meisje vandaar.Bwoa, k heb toch liever niet dat ze als 16jarige op de speelplaats "kusjes met de tong" geeft en doktertje gaat spelen![]()
Ja, die dokterspraktijken ken ik nog! Tegenwoordig zitten ze ruimer.Idd dat gebeurt dan doorgaans in de toiletten.
Tegenwoordig zitten al die dokters met 5 of meer in een praktijk.Ja, die dokterspraktijken ken ik nog! Tegenwoordig zitten ze ruimer.
.