Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Een Osteopaat is iemand die "het systeem" bekijkt. Dus als er geen medische oorzaak gevonden kan worden, dan zoeken zij naar een alternatieve oorzaak door heel het lichaam te bekijken.
De ene keer kom je dan op vrij deftige dingen. "Ze rolt niet om omdat de spieren in haar rug te sterk zijn en ze flexibel is waardoor ze minder nood heeft" en soms krijg je complete bullshit genre: ahja, die hoofdpijn dat komt door de negatieve energie uit de spanning in uw kleine teen.

Beide zijn osteopathie... Kinesitherapie gaat letterlijk over hoe uw spieren en gewrichten bewegen. Dat is volledig wetenschappelijk onderbouwd.
Acupunctuur heeft zo ook een algemene en een alternatieve vorm trouwens.
ge vergeet chiropractie: "Als we iets laten kraken lost het probleem wel op." Das dan 50 euro aub.

ge vergeet chiropractie: "Als we iets laten kraken lost het probleem wel op." Das dan 50 euro aub.
Dat is inderdaad nog zo eentje. Ja, die kunnen dingen doen die helpen. Maar het is niet omdat er een gewricht kraakt dat het ook maar enig nut heeft naar uw probleem toe. Ik ben niet tegen alternatieve geneeskunde, maar er zit wel heel veel bullshit tussen. En hoe langer hoe meer beginnen ook kinesisten met van die ongeteste behandelingen. Dat is allemaal goed als uw patient dat specifiek vraagt he, maar als ge gewoon komt omdat gewricht x pijn doet, dan heb ik liever dat ze eerste de normale behandeling doen...

Osteopaat inderdaad 50€ voor 20 minuten trouwens. Hij heeft ons wat geholpen met het wegwerken van voorkeurshouding van onze dochter (als zal dat eerder door zijn kine-opleiding komen), en ons gerust gesteld dat het feit dat ze niet veel aanstalte maken om te kruipen niet door een "blockage" kwam. Maar om daar nu zoveel voor te betalen... Niet dat het een geldwolf was trouwens, want na een paar behandelingen voor voorkeurshouding heeft hij wel gewoon direct gezegd "ik denk niet dat het nog nut heeft om te komen".

Beide kinderen thuis wegens gisterennacht overgegeven ( en nu moeten ze 48 uur na de laatste symptomen thuis blijven). Ze zitten hier achter mij naar TV te kijken. Ze zitten wat te browsen in Netflix

- Nee, niet dat want dat is in het Engels.
- Jama, we moeten dat toch leren kunnen beter al beginnen
- Ja ok dat is waar.

Nu zijn ze in het engels aan het meezingen >.>

De mijne gaat met mij trouwen.
En met papa want dan kan die lintjes aan zijn auto hangen.
Die van ons wilt noch met mij noch met de mama noch met iemand trouwen. "Alleen zijn is best OK papa, ik speel graag met veel kindjes, maar als ik naar huis ga hoeven ze niet mee te komen hoor". Ik vind dit helemaal prima, ik hoef ook een ander zijn kind gespuis niet in mijn huis. 👌.

Ze wil wel echt mama worden als ze groot is. Ze heeft al op de deur afgetekend wanneer dat is (1m10), en dan wil ze een dikke buik en een kindje krijgen

Die van ons wilt noch met mij noch met de mama noch met iemand trouwen. "Alleen zijn is best OK papa, ik speel graag met veel kindjes, maar als ik naar huis ga hoeven ze niet mee te komen hoor". Ik vind dit helemaal prima, ik hoef ook een ander zijn kind gespuis niet in mijn huis. 👌.

Ze wil wel echt mama worden als ze groot is. Ze heeft al op de deur afgetekend wanneer dat is (1m10), en dan wil ze een dikke buik en een kindje krijgen
De mijne wil mama worden maar geen kindjes hebben. 🤷🏼‍♀️

schattig :D

Die van mij (5) wil eigenlijk wel met mij trouwen, of nee toch liever met zijn nichtje. En die heeft eigenlijk een vriendje dus dan was hij helemaal droevig dat hij alleen ging blijven (en toen wou ze wel weer met hem trouwen). Maar voor ik sterf moet ik wel nog gauw voor een baby zorgen voor hem en zijn broer want hoe gaan ze anders aan een baby geraken hé!

Hij vertelt soms ook over het huis/winkel waar hij vroeger woonde, voor hij bij ons kwam :sop:

Ale hier ene met de windpokken, eerste keer dat we dat meemaken. Eens benieuwd..
Hoe ouder, hoe meer last ze hebben.
De jongste was een paar maand, die merkte amper iets, de oudste (4) had wat koorts en voelde zich niet lekker. Wel geen één van de drie die echt veel last van de jeuk had. We hebben wel veel gestipt om sneller te laten uitdrogen.

Hoe ouder, hoe meer last ze hebben.
De jongste was een paar maand, die merkte amper iets, de oudste (4) had wat koorts en voelde zich niet lekker. Wel geen één van de drie die echt veel last van de jeuk had. We hebben wel veel gestipt om sneller te laten uitdrogen.
Heeft hier tot nu toe enkel wat last van jeuk. Hebben fenistil gekregen en een ontsmettingsmiddel dat we op hem moeten doen met een washandje om sneller te laten uitdrogen. Is hier ook nog een baby van 4 maand maar die toont nog geen symptomen.

Als mijn dochter wakker wordt zie ik ze op het scherm van de babyfoon rechtopzitten en dan roept ze "Adjaaa!". Als ik ze dan uit haar bed til wipt ze op en neer van blijdschap. 1 minuut later is het wel huilen omdat ze honger heeft, maar dat is altijd een héél fijn begin van de dag. :love:

Ik heb spijt dat ik te gierig was voor nen babyfoon met camera, mijn dochter breekt altijd het kot in haar bed :lol:

Gisteren avond hoorde ik boven voetstappen, toen ik riep dat ze moest slapen, hoorde ik ze zo rap als tellen naar haar bed lopen en deed ze alsof er niets gebeurd was, bleek ze nen teddybeer uit een andere kamer gehaald te hebben :rofl:

Terug
Bovenaan