Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien meer aandacht besteden aan de manier waarop hij zich uitdrukt want op school doet hij het goed dus slim zal em wel zijn.Nog ouders met 7 jarigen?
Hier al een hele periode ne grote mond, overal ne strijd van maken...
Op school prima denk ik, punten 2de studiejaar 90+, gedrag en klasgenoten ook alles ok.
Vraagt meer en meer scherm, wat geweigerd wordt.
Frustrerend met periodes om erdoor te geraken.
Ik heb het hier al eens gepost, maar je kan 'oorkondes' vinden waarmee je je kind mee kan betrekken in het grote geheim. Iets zoals dit bijvoorbeeld. Geen idee hoe leuk kinderen het vinden, maar lijkt me wel tof.Dochter, 8j, 3de leerjaar, het geheim van Sinterklaas nog niet geweten. Ik dacht dat vorig jaar de laatste keer ging zijn maar ze blijft erin.
Haar 2 bff's 4 life ever geloven er ook nog in. Echter, het kind van de overburen van m'n schoonouders die in de klas van mijn dochter zit heeft zitten rondbazuinen dat de lieve man niet echt zou zijn. "t Zijn uw mama en papa wel é" klonk het.
Dochter heeft oma de vraag gesteld en oma wist van niets. Bij ons heeft ze er niet meer om gevraagd.
Ze heeft een kleine broer en ik wil het niet naar de vaantjes helpen voor hem. We twijfelen om het haar, een maand ervoor, alsnog te verklappen of niet. Spannend.
Hoe hebben jullie dat aangepakt? Floo'tje, de verraadster, voorzien van een afgehakte paardenkop in haar bed was m'n vrouw geen fan van.
De Sint vind ik de max, daarom dat ik het goed wil aanpakken. I care.

die moet echt bomvol gezeten hebben.
Ge hebt 2x geniet gehad van de varkenswangetjesDeze middag varkenswangetjes met kroketjes gegeten bij oma en opa. Ze heeft haar volgestampt met kroketten en erna een bolletje ijs, met als gevolg dat ze zonet heel de muur ondergekotst heeft in haar kamer
Ik denk dat als de plafonds 5m hoog waren, ze het ook gehaald haddie moet echt bomvol gezeten hebben.
En die geur, godmiljaar jonges, niet te versmaden![]()

Vraag je eerst af of je dochter naar de slaaptrainer gaat luisteren. Want die van ons geeft er niet echt om dat het konijntje nog slaapt.Wij willen eens een slaaptrainer proberen, zodat de dochter wat langer in haar bed blijft liggen zonder ons te roepen. Zijn er aanraders? Mijn vrouw zei die van Zazu, maar ik lees dat die wat gebruiksonvriendelijk zou zijn.
Dat is idd de vraag, maar daarom gaan we het eerst moeten proberen. Ik gok ook dat onze kleine koppigaard het gewoon gaat negeren, maar aan de andere kant komt ze nog steeds niet uit bed wanneer ze wakker is, dus er is hoop.Vraag je eerst af of je dochter naar de slaaptrainer gaat luisteren. Want die van ons geeft er niet echt om dat het konijntje nog slaapt.
Wij hebben degene tweedehands gekocht die @Mulan hier meerdere keren aangeraden heeft. Het doet zijn ding en is gebruiksvriendelijk, enkel de dochter werkt dus niet mee.
Hier een tijdje het schaap gehad van zazu.Dat is idd de vraag, maar daarom gaan we het eerst moeten proberen. Ik gok ook dat onze kleine koppigaard het gewoon gaat negeren, maar aan de andere kant komt ze nog steeds niet uit bed wanneer ze wakker is, dus er is hoop.
Wij willen eens een slaaptrainer proberen, zodat de dochter wat langer in haar bed blijft liggen zonder ons te roepen. Zijn er aanraders? Mijn vrouw zei die van Zazu, maar ik lees dat die wat gebruiksonvriendelijk zou zijn.

vorig jaar vond de dochter het instapklasje hemels. Dit jaar wil ze helemaal niet graag meer gaan. Nu blijkt dat kindjes haar plagen omdat ze een getaande huidskleur heeft. Binnen enkele weken ouderavond en zullen dan eens horen hoe we hier best mee omgaan. Het feit dat ze 3 instapklasjes door elkaar geschud hebben en zij, met een 5-tal anderen, overgekomen zijn uit één klas zal ook wel meespelen.
Wij hebben zo'n klokje dat blauw en geel wordt. Ze volgen dat eigenlijk heel goed. Alleen staan ze exact 7.31 aan je bed in het weekend want om 7.30 wordt die geel... In de week staat hij ook 7.30 en moet je ze er uiteraard gaan uitsleuren
Maar naar bed gaan is veel minder discussie nu. Als het blauw is, weten ze dat het eigenlijk al te laat is. En ze staan nooit meer om 4 of 5h random aan je bed 'ik ben wakkkeeeeeeeeeer'.
Die hebben wij ook, heel content van

ja, exact die. 3 stuks hier in huis

Handig, zet dat schaap elke avond buiten haar kamer voor de deur en neem het 's ochtends weg. Ze zal jullie niet komen lastig vallen 's nachts.Wij hadden het schaap van zazu, dat werkt wel goed. Maar dochterlief was er gewoon bang van, ze wou dat niet op haar kamer. Dan maar terug verkocht. Ze blijft wel mooi in bed liggen als ze wakker is. Dat valt dus wel mee.