sainsaw
Active member
Ik ga meestal enkel voor de platinum als ik er extreem voor moet gaan in skills, als het een uitdaging is, grind fests en collectables doe ik niet, omdat dit meestal overdreven is en totaal niet fun. Voorbeelden zijn de Rock band 2 trophy waar je de hele game in één sitting zonder pauze moest uitspelen, of indie games like Shovel knight die je laten speedrunnen of zonder hit. Fury Unleashed is zo de laatste dat ik me herinner dat je de hele game in één combo moest uitspelen. Daar kan ik me echt wel voor zetten en proberen. Maar iets zoals Hogwarts Legacy interesseert het me niet omdat ik daar geen plezier uithaal om overal dingen te gaan zoeken, zelfs met guide.
Het triggert mij wel, en vroeger ook wat meer dan nu, maar zelfs nu vind ik het moeilijk om op de switch te spelen omdat daar geen trophies zijn.
Het triggert mij wel, en vroeger ook wat meer dan nu, maar zelfs nu vind ik het moeilijk om op de switch te spelen omdat daar geen trophies zijn.
.
. Langs de andere kant, op sommige plats als Wipeout HD of Black Ops II blijf ik toch ergens ook trots dat ik ooit zo'n no-lifer was om die binnen te halen.