Mixhell
Well-known member
Heb je hier nog een specifieke tool voor nodig? Heb al filmpjes gezien waar de aparte gekleurde draden in het paneel geduwd worden.Ik heb deze type patchpanelen gebruikt, heel gemakkelijk aan te sluiten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je hier nog een specifieke tool voor nodig? Heb al filmpjes gezien waar de aparte gekleurde draden in het paneel geduwd worden.Ik heb deze type patchpanelen gebruikt, heel gemakkelijk aan te sluiten.
Ik heb het indertijd met een kleine schroevendraaier gedaan maar idealiter gebruik je een LSA tool: https://www.amazon.com.be/-/en/Logi...d1d36eb897be3f979fa8ab7&qid=1767994465&sr=8-5Heb je hier nog een specifieke tool voor nodig? Heb al filmpjes gezien waar de aparte gekleurde draden in het paneel geduwd worden.
Er bestaan ook patchpanelen/keystone holders specifiek voor DINrail montage, mss is dat een optie?Eerder standalone.
Heb zo een legrand kast gekocht om die zaken in op te bergen wegens te weinig plaats voor een patchkast. Maar heb dus geen aansluitmanieren aan de zijkant van de kast voor de typische patchpanelen.
Voor thuis is dat toch ideaal? Kost €20, werkt goed, iedereen kan het installeren en pakt geen plaats inGebruik aub geen LSA patchpanelen waarvoor een LSA punch tool nodig is. Dat is zo jaren 1990-2005...
Keystones met een keystone patchpaneel is veel vlotter en flexibeler. Kan je zelfs HDMI, RCA en fiber keystones op steken.

Gohja, als het aantal kabels beperkt is en je er niet teveel gaat toevoegen of vervangen in de toekomst. Die LSA strips heb je ook die tool voor nodig, terwijl een keystone toolless is.Voor thuis is dat toch ideaal? Kost €20, werkt goed, iedereen kan het installeren en pakt geen plaats in![]()