Voor zover ik weet
1) PV krijg je nooit, enkel een afschrift of VPV. PV dient de rechtsbijstand op te vragen bij de rechtbank, kan soms maanden duren
2) Beter een europees aanrijdingsformulier zodat je met RDR kan werken, zo is meteen alles geregeld. Bij een PV moet je dat afwachten en ben je maanden verder
3) Gezien al oudere wagen is kans op totaal verlies al groter denk ik... In principe zou je met dat geld moeten een gelijkaardige wagen ( leeftijd/km) moeten kunnen kopen. Dat is dan discussiëren met de expert indien de waarde te laag zou zijn.
4) Groene kaart zegt dag van vandaag maar weinig meer. Je kan een kaart hebben tot 01.01.2022 voor iemand die maandelijkse betalingen doet, maar als hij stopt met betalen ( en opgezegd is) heeft hij nog st eeds zijn groene kaart. Enfin, witte kaart vanaf nu

. Als hij al vervallen is zou ik zeker gebeld hebben ( of politie laten bellen) om de geldigheid te verifiëren.
5) commentaarveld op het EAF maakt weing uit. Schets en de vakjes primeren.
@Mr.Anderson
Heb het onlangs ook gehad waarbij ik net in ene zijn gat zat. Persoon die links af sloeg en plotseling stopte voor niks en haar auto terug in achteruit stak. Ik keek net naar rechts om te zien of er geen verkeer kwam en kon daardoor net niet op tijd stoppen. Maar heb geen dashcam en mevrouw begon uiteraard te liegen dat ze al in achteruit stond. Ook niks kunnen aan doen hoor, in fout....