Armen, benen, buik, ... (of worden opblaaspoppen niet van siliconen gemaakt?)Lippen, borsten, kont , wenkbrauwen ... Dat zal inderdaad ongeveer 90% zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Armen, benen, buik, ... (of worden opblaaspoppen niet van siliconen gemaakt?)Lippen, borsten, kont , wenkbrauwen ... Dat zal inderdaad ongeveer 90% zijn
Dat was ik ook aan het denken. Veel vrouwen voelen zich geintimideerd en denken als die echt is wat doet die dan hier? Zo denken vrouwenIk ben nog geen enkele bot/fake profiel tegengekomen & krijg genoeg matches. Misschien ziet hij er zodanig goed uit, dat de vrouwen denken dat hij het fake-profiel is![]()

En matcht enkel met bots."ziet er verdomd goed uit"
"kan elke barbie krijgen"
installeert wel Tinder
Mss eens de reden lezen wrm? Of lees jij enkel selectief om achteraf interessant te kunnen doen?"ziet er verdomd goed uit"
"kan elke barbie krijgen"
installeert wel Tinder
Ik lees alles en ben nog steeds interessantMss eens de reden lezen wrm? Of lees jij enkel selectief om achteraf interessant te kunnen doen?
Post eens een van uw foto's hier, dan kunnen de dames eens oordelen als het intimiderend overkomt of nietDat was ik ook aan het denken. Veel vrouwen voelen zich geintimideerd en denken als die echt is wat doet die dan hier? Zo denken vrouwen![]()
ikPrecies allemaal kindjes.
heb
geen
matches,
ook
niet
als
ik
betaalJe hebt veel kwaliteiten, maar opgespoten lippen, billen en tetten zijn er daar géén van.Yes please. In pm mag ook. Het is hier ook een beetje Tinder hé
Het ging er niet om of ik voldoe aan zijn vereisten hé, maar of hij echt een te grote adonis zodat vrouwen niet geloven dat hij echt op Tinder zit.Je hebt veel kwaliteiten, maar opgespoten lippen, billen en tetten zijn er daar géén van.
Waar staat er dat ik geen matches heb?ikheb
geen
matches,
ook
niet
als
ik
betaal
Ik ook, ik ook, gene paniek.Dat ik geen opgespoten lippen, billen of borsten heb, vind ik trouwens net één van mijn vele kwaliteiten

Wauw 1 echte match van de ondertussen 15 matches. Echt wauw15 euro weggegooid voor iets da ik op een nachtje stappen kan regelen.
Je hebt prullenbak verkeerd geschreven.Ik denk dat we dit draadje beter richting Zwam sturen?
de zoon nu aan de toetsen die deze topic heeft gestart. Ja wij wonen in hetzelfde huis. Op gelijkvloers ouders en boven ikke, heel de bovenverdiep met badkamer keuken slaapkamer etc. Aparte woningen dus. Wij willen dat zo. Wij zijn zeer familiaal. Familie boven alles. Dus een deel heeft de vader gezien bij deals en een deel de zoon. Stel jullie eens de vraag op wat voor soort mannen vrouwen a la temptation island vallen?
Juist tattoos en spieren. Soort zoekt soort en nogmaals ik wil helemaal geen gewone vrouwen niet mijn type. Ja ik kan ook met gemak normale vrouwen krijgen als ik da wil maar ik wil ze ni. Zoals ik al zei die liken mij en ik druk op rode kruisje. Die denken echt dat ze mij kunnen krijgen