Tinder grote oplichting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ale BeyondGaming doet zijn ding. Post een troll over Tinder en begint heel zijn levensverhaal te typen waar die woont (nog bij de papa) blabla. Jezus. Echt wauw. :rolleyes:
 
Ale BeyondGaming doet zijn ding. Post een troll over Tinder en begint heel zijn levensverhaal te typen waar die woont (nog bij de papa) blabla. Jezus. Echt wauw. :rolleyes:
Stereotypen zijn er om bevestigd te worden, schitterend toch?

Volgens mij zingt hij ook soms klassiekers van Elvis.
 
Ik ben blij eindelijk nog eens iets te horen van Dimitri Bontinck. Hopelijk krijg je nog je kans bij Pha-edra Hoste, dat verdien je!
 
Jullie zijn vergeten dat pesten, express iemand uitlachen en valselijk beschuldigen van getroll strafbaar is. Dit forum heeft zogezegd regels die maar enkel van toepassing is wnr de mods goesting hebben maar ook dit forum moet de wet respecteren en het forum faalt hard.
 
Jullie zijn vergeten dat pesten, express iemand uitlachen en valselijk beschuldigen van getroll strafbaar is.

Oei shit, wat is de verjaringstermijn daarvan? Snel al mijn posts deleten.
 
Sluit dit topic. Aan alle members die denken dat ze zich zomaar kunnen amuseren 1 van deze dagen krijg je een gerechtelijke deurwaarder aan je deur. Eens zien wat je tegen de rechter zal zeggen 😉
Dat is het eerste verstandige dat hier gezegd is.
 
Jullie zijn vergeten dat pesten, express iemand uitlachen en valselijk beschuldigen van getroll strafbaar is. Dit forum heeft zogezegd regels die maar enkel van toepassing is wnr de mods goesting hebben maar ook dit forum moet de wet respecteren en het forum faalt hard.
Mensen bedreigen is ook niet lief en tegen de wet:
Leer lezen. Aparte woningen. Zelfde huis. Leer fucking lezen of ik dwing je het te leren.
Wat ga je tegen de rechter zeggen hé?
 
Ik heb voor @Atemo eens gechecked op tinder. Alle babe's die gij beschrijft, en buiten mijn categorie vallen, eens naar rechts geswiped. Als het bots zijn, zou ik toch ook een match moeten krijgen? Anders zouden het maar flauwe bots zijn ...
Ik kreeg ook geen matches hoor

Dus ik vrees mijne beste vriend, dat gij ofwel zeer intimiderend overkomt naar de dames toe. Ofwel is hun interpretatie van mannelijk schoon toch anders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan