Tinder grote oplichting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog geen enkele bot/fake profiel tegengekomen & krijg genoeg matches. Misschien ziet hij er zodanig goed uit, dat de vrouwen denken dat hij het fake-profiel is 🧐
Dat was ik ook aan het denken. Veel vrouwen voelen zich geintimideerd en denken als die echt is wat doet die dan hier? Zo denken vrouwen 🙄
 
Ik kon het weten dat ik zo'n reacties ging krijgen. Precies allemaal kindjes. Niemand is hier serieus terwijl ik da de hele tijd wel ben. Mijn beste kindjes moest ik een troll zijn dan zou ik geen goeie itraderscore hebben. Ik kan je verzekeren dat ik zeer serieus en volwassen ben. Geloof wat jullie willen ik weet het mijne. Ik heb enkel tinder gedownload om eens te ervaren wat dat is en de bugs te melden en mijn observaties te delen dat de meeste profielen fake zijn en al de rest zijn gewone normale vrouwen in mijn ogen lelijk en daar heb ik niks aan. Ja ik ben vrouwen a la temptation island gewoon om het zo simpel te verwoorden. Zo'n soort. Maakt dat dan van mij een troll?
 
Laatst bewerkt:
Gasten, gulder zijt allemaal retarded. Dit is een troll.

Yes please. In pm mag ook. Het is hier ook een beetje Tinder hé
Je hebt veel kwaliteiten, maar opgespoten lippen, billen en tetten zijn er daar géén van.
 
Feit dat ge nog geen bot kunt onderscheiden van gewone meisjes zegt al veel. Iedereen kan die meisjes krijgen die de bots gebruiken als foto. Da zijn de soort duck face mensen die op alles zitten wa ademt en nen piet heeft.

Gij "kunt nie alle barbies krijgen", het is het enige dat ge kunt krijgen. Probeer eens een naturelleke aan de haak te slaan die geen 10kg make up nodig heeft of opgespoten tetten
 
Je hebt veel kwaliteiten, maar opgespoten lippen, billen en tetten zijn er daar géén van.
Het ging er niet om of ik voldoe aan zijn vereisten hé, maar of hij echt een te grote adonis zodat vrouwen niet geloven dat hij echt op Tinder zit.

Dat ik geen opgespoten lippen, billen of borsten heb, vind ik trouwens net één van mijn vele kwaliteiten
 
Dat ik geen opgespoten lippen, billen of borsten heb, vind ik trouwens net één van mijn vele kwaliteiten
Ik ook, ik ook, gene paniek.
Maar ik ben dan ook geen Temptation Island modellen gewoon, dus wat weet ik ervan?

Enkel een Ken valt op Barbies. En wie wil er nu een Ken zijn? :S
 
Wilt een mod deze topic aub sluiten? Want ik heb geen zenuwen voor kinderachtig gedoe en valse beschuldigingen van getroll. Get over it ja ik zie er 10x beter uit dan de gemiddelde man vraag maar aan die syrianlegend. Hij zal wel bevestigen dat ik heel gespierd ben. Btw deze account word gebruikt door vader en zoon. Vader is 59 en zoon is 35 😉 de zoon nu aan de toetsen die deze topic heeft gestart. Ja wij wonen in hetzelfde huis. Op gelijkvloers ouders en boven ikke, heel de bovenverdiep met badkamer keuken slaapkamer etc. Aparte woningen dus. Wij willen dat zo. Wij zijn zeer familiaal. Familie boven alles. Dus een deel heeft de vader gezien bij deals en een deel de zoon. Stel jullie eens de vraag op wat voor soort mannen vrouwen a la temptation island vallen? 😉 Juist tattoos en spieren. Soort zoekt soort en nogmaals ik wil helemaal geen gewone vrouwen niet mijn type. Ja ik kan ook met gemak normale vrouwen krijgen als ik da wil maar ik wil ze ni. Zoals ik al zei die liken mij en ik druk op rode kruisje. Die denken echt dat ze mij kunnen krijgen 🙄😂
 
Laat u deze keer maar geen grafische kaart aansmeren door die profielen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan