Niet onlogisch als jouw personage gestorven is natuurlijk.Idd wel jammer dit... Blijkbaar is ze zelfs moeten vertrekken uit de serie...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet onlogisch als jouw personage gestorven is natuurlijk.Idd wel jammer dit... Blijkbaar is ze zelfs moeten vertrekken uit de serie...
Bedoelde meer dat ze ontslagen is dat ze daar door haar personage hebben laten sterven. Die 'zelfs' moest 'zelf' zijn.Niet onlogisch als jouw personage gestorven is natuurlijk.
Inderdaad. Die dat Niels speelt ook wel, Silke flatert hier en daar wat en Robrecht kan niet acterenActeur die Ilias speelt doet dat toch ook wel goed.
Volledig akkoordInderdaad. Die dat Niels speelt ook wel, Silke flatert hier en daar wat en Robrecht kan niet acteren
EINDELIJKAngèle zou voor langere tijd niet terugkomen. THANK GOD
Robby! Robby! Robby! Robby! Robby! Robby!
Cois komt terug, ze zoeken nog een vervanger voor de Mo (waarschijnlijk Eddy om de financiele put van Angele op te vullen) en Frank en Waldek zijn momenteel bezig met het schrijven van nummers voor de comebackplaat genaamd 'zoals mijn engelse sleutel draait'Zeg, hoe zit het nog eigenlijk met de swingende loodgieters?
Das van voor mijn tijd (al heb ik als kind wel heel lang gedacht dat Peter Van Asbroeck Werner heet)Goed om te horen!
Ik hoop ook nog op een terugkeer van Eva en haar familie die naar Zuid-Afrika (?) is gevlucht.
Robrecht ook al weg, serieuze besparingen daar
Stefaan toch?