Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Waarom biecht Marianne niet op dat ze nog ergens ne kleine Cois heeft rondlopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook nog nooit een cruise van 3 weken in de Caraïben gedaan. Zoiets valt toch niet onder de categorie normale reisjes voor normaal volk? Ik snap ook niks van hun verhaallijn en waarom ze nu ineens op de bus moeten zitten.
Misschien ist de bedoeling dat iedereen in thuis boven zijn stand ga leven zodat ze allemaal afhankelijk worden van de Chris?
En dan als seizoensfinale pakt ze die alledrie tegelijkertijd op het kantoor van diene Tom als teambuilding. Diene decaan is alles aan het filmen dankzij de verborgen camera's die hij daar voor Karen had geïnstalleerd en stelt Judith nadien aan als docent.Waarschijnlijk zal de sfeer tussen Peter Judith niet omgezet worden in daden. Spijtig, anders had ze alle drie de advocaten gehad.
Mss wil de De Lijn via de vrt het openbaar vervoer aan prijzen?Waarom ze op die bus zitten is voor mij echt wel het grootste mysterie van de laatste jaren in thuis.

Nu nog de vlieger van angele laten crashen.Het klinkt als iemand die het verschil tussen fictie en de echte wereld niet kent maar het zij zo:
Maakt dieje Kobe kapot Peter! Het zou mijn irritatiemeter gevoelig doen dalen moest die uit thuis vliegen. Ik erger mij iedere keer aan dat belabberde acteerwerk.![]()
De Mike heeft dat geregeld als wraak op zijn broerNu nog de vlieger van angele laten crashen.
Klinkt als een zaak voor inspecteur Barnaby uit Midsomer MurdersLaat ons hopen dat ze Kobe terugvinden in een wijnvat verdronken op het domein van Chris
We weten allemaal dat Vic zen vader zal wrekenKlinkt als een zaak voor inspecteur Barnaby uit Midsomer Murders
We weten allemaal dat Vic zen vader zal wreken
Waldek die rijd?Of nog een stap verder: Lucas vanuit het graf. Misschien zal hij samen met Eddy een plan bedenken om de Tractor van Kobe te saboteren. Perfecte plan. Wat kan er mis gaan?
Na 2 flessen wodka en zijn petje die naar beneden zakt en zijn zicht volledig belemmerd. The dramaWaldek die rijd?
Chris, Harry, Kobe, Peter, Duchamp, Frank, Joren, Eddy... Kandidaten genoeg!Ik zag dat er figuranten gezocht werden voor scènes in de gevangenis. Dus ben al benieuwd wie er binnen 2 maand in't gevang zit![]()
Cois niet vergeten in de gevangenis van Sevilla.Chris, Harry, Kobe, Peter, Duchamp, Frank, Joren, Eddy... Kandidaten genoeg!