Thuis

Thuis

Ik heb ook nog nooit een cruise van 3 weken in de Caraïben gedaan. Zoiets valt toch niet onder de categorie normale reisjes voor normaal volk? Ik snap ook niks van hun verhaallijn en waarom ze nu ineens op de bus moeten zitten.

Misschien ist de bedoeling dat iedereen in thuis boven zijn stand ga leven zodat ze allemaal afhankelijk worden van de Chris?

Waarom ze op die bus zitten is voor mij echt wel het grootste mysterie van de laatste jaren in thuis.

Waarschijnlijk zal de sfeer tussen Peter Judith niet omgezet worden in daden. Spijtig, anders had ze alle drie de advocaten gehad.
En dan als seizoensfinale pakt ze die alledrie tegelijkertijd op het kantoor van diene Tom als teambuilding. Diene decaan is alles aan het filmen dankzij de verborgen camera's die hij daar voor Karen had geïnstalleerd en stelt Judith nadien aan als docent.

Het klinkt als iemand die het verschil tussen fictie en de echte wereld niet kent maar het zij zo:

Maakt dieje Kobe kapot Peter! Het zou mijn irritatiemeter gevoelig doen dalen moest die uit thuis vliegen. Ik erger mij iedere keer aan dat belabberde acteerwerk. :lol:

Het klinkt als iemand die het verschil tussen fictie en de echte wereld niet kent maar het zij zo:

Maakt dieje Kobe kapot Peter! Het zou mijn irritatiemeter gevoelig doen dalen moest die uit thuis vliegen. Ik erger mij iedere keer aan dat belabberde acteerwerk. :laugh:
Nu nog de vlieger van angele laten crashen.

Die zitten gewoon in Bar Madame alles uit te praten tussen pot en pint zoals echte mannen dat doen. Straks zien we hoe ze elkaar emotioneel in de armen vallen en Peter besluit om Kobe te adopteren.

Ik zag dat er figuranten gezocht werden voor scènes in de gevangenis. Dus ben al benieuwd wie er binnen 2 maand in't gevang zit :D

Terug
Bovenaan