Thuis

Thuis

De schrijvers blijven het spannend houden wie de stalker is.

Logisch zou nu de decaan zijn omdat die dat kantoor voor haar heeft ingericht, omdat hij ook dat ondergoed kon gestolen hebben, omdat hij van achter een bureau ergens die camera bekijkt terwijl die Robrecht net nog binnen zat.

Maar even logisch is als de kliek van Robrecht dit gedaan heeft want hij zat in haar kantoor wat hij weet dat niet mag. Zijn vriendje was Karin ook duidelijk aan het afleiden zat met zijn persoonlijke gesprek waar hij geen mailtje voor wou sturen, terwijl Robrecht nog binnen zat.

Wake-up man, 't is de rector!!!

Tis de geest van Cois die toekijkt vanuit de hemel!

gegroet-hallo.gif

Ik blijf erbij tis Robin
- weet wat Karin thuis draagt
- hij had toegang tot de dickpick van die ene die rondging op de school, die hij dan naar Karin gestuurd heeft
- kan onderbroeken stelen
- heeft geen moraal (omkoopbaar)
- heeft een verleden van te geilen op Karin
- kan camera’s installeren in een tas
- kan anonieme berichten sturen
(want hij kent iets van computers!)
- stalking is begonnen sinds hij afgewezen is door Zihame
- toont geen interesse meer in andere vrouwen sinds de stalking startte
En toen hij op skivakantie was, is er niks gebeurd en voelde Karin zich onbewust heel goed in haar vel. (al was robrecht er toen ook niet)

Mja, ze kunnen ons alles nog doen geloven. Nog veel mogelijkheden.

Ik begrijp sowieso niet waarom ze Angèle en Eddy plots beginnen te casten als de twee arme sukkelaars die zichzelf niet eens een reis kunnen betalen. En dan pakken ze plots ook de bus, notoir vervoersmiddel voor armen en studenten. Dat terwijl ze fulltime werken!!! Misschien wat minder daar De Puntzak gaan smh.

Ik begrijp sowieso niet waarom ze Angèle en Eddy plots beginnen te casten als de twee arme sukkelaars die zichzelf niet eens een reis kunnen betalen. En dan pakken ze plots ook de bus, notoir vervoersmiddel voor armen en studenten. Dat terwijl ze fulltime werken!!! Misschien wat minder daar De Puntzak gaan smh.
Voor het milieu he

Waarschijnlijk zal de sfeer tussen Peter Judith niet omgezet worden in daden. Spijtig, anders had ze alle drie de advocaten gehad.

Angele zal die kapitein Dirk (Kolonel Van de sijpe) wel ook tegenkomen op haar cruise-trip

Terug
Bovenaan