Thuis

Thuis

Dieje Cédric gaat nog Gène 2.0 worden. :rofl:💸

Maar eerst moeten Emma en Andreas nog een koppel worden to make things more awkward.

Cédric en Marie irriteren mij. Cédric wou niet meer met Emma omdat hij op zoek was naar huisje tuintje beestje kindje... Gaat 'em dat bij Marie vinden?
En Thilly mag echt ne keer gaan stoppen...
't Is slecht geworden de laatste tijd.

Cédric en Marie irriteren mij. Cédric wou niet meer met Emma omdat hij op zoek was naar huisje tuintje beestje kindje... Gaat 'em dat bij Marie vinden?
En Thilly mag echt ne keer gaan stoppen...
't Is slecht geworden de laatste tijd.
Ja, "Thilly bij de flikken" is een plaatje dat bij mij van in 't begin al niet klopte... Wel benieuwd hoe de verhaallijn gaat uitdraaien met Jean-Marc...

Veel personages modderen maar aan, bijv. Lyn.

Maar wij kunnen hier nog wel eens goed lachen met een Rosa, Frank, Eddy, Tom, ...

"Therese of uw rijbewijs!!!" :rofl:

In navolging van Bob is nu Cedric compleet psycho aan het worden?
Inderdaad maar ze zijn het wel wat aant rushen. Daar erger ik mij wel aan laatste 2 seizoenen: er wordt zodanig opgebouwd naar die mid season dat ze daarna terug moeten van 0 beginnen en het allemaal wat gehaast gaat aanvoelen.

Nuja waarschijnlijk zien we in de finale een Cedric die flipt, een Robin die flipt tegenover zijn vader, Femke en Anna die voor elkaar vallen, Thilly die JM vindt en Karin bij het altaar weg gaat plukken. Robin die Adil gewijs beelden van een vogelende Karin en Tom op het huwelijk toont kan ook natuurlijk.

Inderdaad maar ze zijn het wel wat aant rushen. Daar erger ik mij wel aan laatste 2 seizoenen: er wordt zodanig opgebouwd naar die mid season dat ze daarna terug moeten van 0 beginnen en het allemaal wat gehaast gaat aanvoelen.

Nuja waarschijnlijk zien we in de finale een Cedric die flipt, een Robin die flipt tegenover zijn vader, Femke en Anna die voor elkaar vallen, Thilly die JM vindt en Karin bij het altaar weg gaat plukken. Robin die Adil gewijs beelden van een vogelende Karin en Tom op het huwelijk toont kan ook natuurlijk.
En Marie die valt voor Vince.

Voorspellingskeuh. Cedric steekt Marie haar kot in brand met hem en haar erbij. Zoals Femke en haar halfbroer in Ter Smisse.

Die decor zal dan het huis van Peter worden die er momenteel blijkbaar al staat.

Voorspellingskeuh. Cedric steekt Marie haar kot in brand met hem en haar erbij. Zoals Femke en haar halfbroer in Ter Smisse.

Die decor zal dan het huis van Peter worden die er momenteel blijkbaar al staat.
Dat eerste: ja waarschijnlijk zeker na de tip in de podcast.

Dat tweede: De Kabouters/ACE/Vita is de plek waar de woonst oorspronkelijk ging komen en waarschijnlijk nog altijd zal komen. Loco Cedric zal die brand niet overleven en Marie kan haar interieurskills nog eens gebruiken. Vince zal ook wel somehow in die brand belanden maar door de enkelband worden ze ook snel gevonden.

Ik heb het over het decor hè. ;)
Ja weet ik. Maar lijkt mij toch logisch om dezelfde oppervlakte te behouden als ge dan toch dezelfde ruimte als woning gaat gebruiken? Als ge ze bezighoord zijn ze wel van zin om veel van die elementen van het oude gebouw (de vita-set dus) over te nemen. Beetje onnozel om die set dan volledig in de vuilbak te kieperen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan