Thuis

Thuis

Alé exit Vince. Heel die Abel kwestie heeft dus enkel daartoe geleid? En waarom is Polly per definitie dood omdat ze niet in Antigua is? Bob kan die toch ergens in Vlaanderen te vondeling gelegd hebben ofzo, gewoon Child Focus inschakelen.

Ik ga het zeggen zoals het is, maar Amber (die Yasmine speelt) speelt echt héél goe, vind ik persoonlijk. Zo naturel ook. Als ge da vergelijkt met de Robin, amai.... T verschil kan nie groter zijn..

In de aflevering van vanavond keert Robin terug uit Marokko, en hij zal er plots helemaal anders uit zien. Geen blonde tiener meer, maar wel een jongeman met bruine krullen. De rol van Robin wordt namelijk niet langer vertolkt door Frits De Ruyter. Na vijf mooie jaren neemt hij afscheid van Thuis. De nieuwe Robin maakt een kleine leeftijdssprong en wordt vanaf nu gespeeld door de twintigjarige Kobe Debie.

Slechter zal moeilijk zijn 😀

In de aflevering van vanavond keert Robin terug uit Marokko, en hij zal er plots helemaal anders uit zien. Geen blonde tiener meer, maar wel een jongeman met bruine krullen. De rol van Robin wordt namelijk niet langer vertolkt door Frits De Ruyter. Na vijf mooie jaren neemt hij afscheid van Thuis. De nieuwe Robin maakt een kleine leeftijdssprong en wordt vanaf nu gespeeld door de twintigjarige Kobe Debie.

Slechter zal moeilijk zijn 😀
Idd, er op achteruit kan moeilijk. De gemiddelde kleuter acteert meer naturel dan de Frits.

Idd, er op achteruit kan moeilijk. De gemiddelde kleuter acteert meer naturel dan de Frits.
jannescoessens.jpg

:unsure:

Op de plaats waar Sunny Rayan ineen wilde meppen, ligt nu een hoop chape. Al wekenlang uit te drogen. Benieuwd of Rayan eronder ligt.

Waren Tamara en Bob geen eigenaar van dat appartement in het huis van Lowie? Waarom zegt Tamara dan tegen Lowie dat hij nieuwe huurders moet zoeken?

Wie zal er bij Lowie intrekken?
Adil met Jaan en ev. Lynn of Sunny en Thérèse. Al zie ik die laatsten eerder intrekken in het appartement bij Sam.

Terug
Bovenaan