Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou da ni den Eddy zijn nieuw vlam zijn?Zou Silke zich prostitueren, want van dat beetje drugs door te verkopen aan Lowie kan die toch zo geen winsten maken.
Zou da ni den Eddy zijn nieuw vlam zijn?

Dat lijkt mij eerder een 40 jarige dude ofzo.Zou da ni den Eddy zijn nieuw vlam zijn?
Stan Van Samang is er al een jaar uitDat lijkt mij eerder een 40 jarige dude ofzo.

Ook zot dat Karin haar adres geeft op nationale tv, robin zit daar ook al niet meer veilig (fazantenlaan 70) /S 
Zal eerder Cedric worden. Of Abel die Cedric aanvalt en door de mand valt. Volgende week ist finale er moet ergens een alarm afgaan bij zo een intonatieloze slechte acteur (omschrijf ik het zo goed @Hans Moleman ?)Hoe lang zou het duren eer Eddy op Abel zijn smoel klopt?
The plot thickens.Zou Cedric niet de drugsbaas zijn die Robin klein wil krijgen?![]()
Een drugsbaas die drie jobs moet combineren?Zou Cedric niet de drugsbaas zijn die Robin klein wil krijgen?![]()
alles om de schijn hoog te houdenEen drugsbaas die drie jobs moet combineren?

In die scene waarin Cedric het ziekenhuiskamernummer van Robin doorgaf aan Gregory leken ze toch precies total strangers tegenover elkaar.Zou Cedric niet de drugsbaas zijn die Robin klein wil krijgen?![]()