Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vince heeft niks opgezet. Het kwam hem gewoon goed uit dat Tom op dat moment Karin zocht.Hoe heeft Vince dat opgezet zodat Tom daar ging binnen komen?
Een eerste scriptlezing van de acteurs, a la GOT, zou wel mooie tv opleveren denk ikBon, die scenario’s van Piet Baete zullen er ondertussen bijna door zitten vermoed ik, gezien de man na een half jaar mocht beschikken. Hopelijk wordt alles dan weer min of meer normaal.

Dat ziet ge van mijlenver aankomen...Wel nice dat Emma terug is, totaal niet zien aankomen. Zou mij niet verbazen als ze het Onlyfans wijveke van Dries is. Want in Thuis kan tegenwoordig alles.
Ze hebben ons wel niet te lang geteasedDat ziet ge van mijlenver aankomen...
Dan moet ze eerst Bob uit de weg ruimen.De Waldek zijn vlam zal ons Christine wel gaan binnedoen, op dit punt is dat volkomen logisch net zoals dat Cedric morgen de zoon van Luc blijkt te zijn
En ThillyDan moet ze eerst Bob uit de weg ruimen.
En waar zit de Gaby trouwens? Ik denk dat Britney haar lief al maanden niet meer gezien heeft.die nieuwe spoedarts die een boontje heeft voor Britney is ook weer zo ne creep![]()