Thuis

Thuis

De scenaristen in Thuis die al jaren eigenlijk brakke shit schrijven imho, maar Christine en Tilly die elkaar binnendoen is toch wel ferm nice ! 😏🤤🤤

Heilig nonneke Christine die later tegen Jaantje moet gaan uitleggen dat mama en papa uit elkaar zijn gegaan omdat mama het op de bank deed met haar beste vriendin en vriendin van papa Tilly. Ik zou dit pas een goede verhaallijn gaan vinden als Christine dat dan ook effectief overal moet gaan uitleggen, als directrice enzovoort, en niet als het zo wa geheim blijft en uitsterft.

Frank die mogelijks verlamd is, moet die dan ook naar dat revalidatiecentrum tegen de Duitse grens? Hij kan dan bij zijn protégé Ilias gaan zitten, beide kreupel.

Waldek die in een kinky BDSM scene terecht komt. Straks krijgt die terug iets aan zijn hart.

Eddy die compleet doordraait, vanwaar die plotse haat voor Tom? Volgens mij gaat Tom ook de pedalen verliezen en aan de drank raken.

En dan Christine en Thilly die plots voor de vrouwen zijn. Er moet daar blijkbaar iets in de lucht hangen dat speelt op de geaardheid.

Iedere aflevering weer een verrassing, al is het wel serieus absurd aan het worden.

Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Frank ofwel zijn verlamming nu al faked, ofwel zijn verlamming ga blijven faken ondanks dat hij eigenlijk al terug beter is, gewoon om Tom te kloten. Op de scan was toch niks te zien. De schrijvers zouden er niks mee inzitten om nu een dokter te laten zeggen "we hebben zwaar beschadigde zenuwen gezien" en binnen een paar maand in de rechtbank "die zenuwen konden ook al langer beschadigd zijn, in feite was de operatie gewoon een paar precieze spuiten om een ontsteking te remmen die daar mogelijks al jaren was". Het is behoorlijk doorzichtig, Frank die het recht nu in eigen handen naam om de familie Bastiaens een lesje te leren.

Dat Eddy compleet doordraait in haat voor Tom is omdat er een reden nodig was voor deze verhaallijn en omdat Eddy dan ook nog is kan getuigen dat Tom opzettelijk Frank overhoop gereden heeft zonder aanleiding.

Laatst bewerkt:
Intussen zijn we al zo ver geëvolueerd dat Lowieke nog de meest normale in't gezelschap lijkt.

Is die nieuwe scenarist eigenlijk nog altijd aan de slag? Of komt er binnenkort beterschap in de scenario's?

Eddy mag er ook uit wat mij betreft, vind zn rol echt strontvervelend en lelijk. Zeker na gisteren weer. Opgefokte bleiter en boefer ist....
Als je er Eddy en Frank uitschrijft, kan je er imo beter gewoon mee stoppen. ;)

De haar van Peter voor Eddy plots ook helemaal verdwenen.

Niet dat ik dat onlogisch vind, gezien dat toch vooral een ongeluk was, maar tot voor kort begon zijn bloed te koken als hij Eddy zag.

Laatst bewerkt:
Als je er Eddy en Frank uitschrijft, kan je er imo beter gewoon mee stoppen. ;)

De haar van Peter voor Eddy plots ook helemaal verdwenen.

Niet dat ik dat onlogisch vind, gezien dat toch vooral een ongeluk was, maar tot voor kort begon zijn bloed te koken als hij Eddy zag.
Bwa dat was toch eerder Femke? Toen die pesters vik hadden ontvoerd heeft Eddie die ook gered en sindsdien ist wel wat gebeterd

Zou Waldek zijn vlam de weduwe zijn van de vent die door Vince doodgeklopt werd? Zij zal alvast de nieuwe slechterik worden in Thuis denk ik.

Terug
Bovenaan