Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja tis niet dat ze nog niet eerder gelogen heeft he. Alles om nog meer schade aan te richtenHeb ik dat nu gemist of dat is toch nooit eerder aan bod gekomen dat er iets was tussen die twee?
Ge vergeet Stan de eerste en Kobe de tweedeEn hopelijk zien we die Maithé (de actrice) nooit meer terug op het scherm.
Behoort in de krochten van het Thuis acteurniveau dal thuis, waar ze samen met Youssef, Willy Plaisier en de directeur van Winterlicht kan wegkwijnen.
Waren ook heel slecht, maar zet ik er nog net boven, net als Bob. Waar we hopelijk snel afscheid van nemen.Ge vergeet Stan de eerste en Kobe de tweede
Angele was ook verschrikkelijkDie zoon van Tanja en die oplichter waar Angele een slippertje mee maakte in Bar Madam waren nu ook geen toppers…
Z'n plon is in ieder geval al gesprongen. Vertrekken zonder boe of bah.Waren ook heel slecht, maar zet ik er nog net boven, net als Bob. Waar we hopelijk snel afscheid van nemen.
De ziekenhuisscène met Dieter was haar laatste scène in Thuis.En hopelijk zien we die Maithé (de actrice) nooit meer terug op het scherm.
Maar die spreekt zo in het echte leven hè. Is vreemd genoeg net heel realistisch.Bob mag idd wel vertrekken... Acteert altijd een beetje te gemaakt zo ook. Tis nie realistisch genoeg.
Tom is voor mij een enigma, heeft als acteur maar 2 gezichtsuitdrukkingen en gebruikt die ook voor de volledige range van emoties te spelen.Tom is nu ook niet echt een rasacteur.
Jij denkt dat heel die situatie van freaken door een onstabiele gezinssituatie, het uit paniek verhuizen en het continue refereren naar de gemaakte afspraken, het totale gebrek aan enige emotie of affectie naar Tamara, het veel te snel super droog komen opdraven met echtscheidingspapieren, dat dat allemaal niks met autisme te maken heeft?Personage trekt ook op niets. Was eerst een autist, maar daar was na een paar seizoenen niets meer van terug te vinden.
Jij denkt dat heel die situatie van freaken door een onstabiele gezinssituatie, het uit paniek verhuizen en het continue refereren naar de gemaakte afspraken, het totale gebrek aan enige emotie of affectie naar Tamara, het veel te snel super droog komen opdraven met echtscheidingspapieren, dat dat allemaal niks met autisme te maken heeft?