Thuis

ÉÉN Thuis

't Is duidelijk dat de 2e baby van Christine het ook niet gaat overleven. Ze zijn iets aan't plannen voor Adil en Xtine, oh coincidence. Jacques zal die wel ergens tegenkomen en dan wraak nemen op haar omdat ze hem buitengepest/ontslagen heeft.
 
't Is duidelijk dat de 2e baby van Christine het ook niet gaat overleven. Ze zijn iets aan't plannen voor Adil en Xtine, oh coincidence. Jacques zal die wel ergens tegenkomen en dan wraak nemen op haar omdat ze hem buitengepest/ontslagen heeft.
Zakske heeft een lange lijst eigenlijk.. Christine, Kobe, Stan, Waldek, Pauline, Rosa.. Tim en Dieter laat ik nog buiten beschouwing. Mis ik er nog?
 
Ik kom er laat mee af, maar de relatieswitch met Lowie, Emma, Jef en Viv is iets van belachelijkste wat ik in jaren in Thuis heb gezien.
:rofl:
 
Ik vond het raar dat Judith niet probeerde te vluchten, creperend van de pijn zou hij haar toch niet kunnen volgen hebben. Zijn pistool had hij precies niet meer.
 
Ik vond het raar dat Judith niet probeerde te vluchten, creperend van de pijn zou hij haar toch niet kunnen volgen hebben. Zijn pistool had hij precies niet meer.
Ik dacht hetzelfde. Als ze hem tijdens het verzorgen een mot had gegeven op die wonde, had hij mss zelfs van de pijn flauw gevallen.
 
Maar dokter Jan heeft toch ook de eed afgelegd?

wittekerke596.jpg

tenor.gif
 
Ok dus
- May Stan de eerste return (de tweede is nu toch weg)
- Hopelijk vinden ze Rosa terug (waar is de T1-Pelckmans als gem nodig hebt)
- RIP Pemke
- Yes meer Bob
- Hoe gaan ze Daphne Paelinck nu op zwangerschapsverlof schrijven (bedevaart met Jaan naar Compostela?)
 
Dat kan goed zijn maar dan praat ge toch eerst de situatie voor fem is niet gemakkelijk het feit dat hij het afbolt betekent ook dat hijzelf geen stevige persoon in de relatie is. Maar hij steekt alles op Femke.
Als uw vrouw u sinds een geruime tijd negeert en niet willen spreken en ze vervolgens ziet kussen met één van uw beste maten..
 
Terug
Bovenaan