Thuis

ÉÉN Thuis

Jaak die een waarschuwingsschot lost omdat hij ervan geniet ze wat op stang te jagen.
Intussen komen Tim en Dieter aan.
Stand-off tussen flikken en Jaak en gijzelaars is de cliffhanger van vanavond.

Dit scenario zou enorm lame zijn. Gaat niet het geval zijn want Tim was zeker al bij Thilly.
 
Denk ook zoiets, ewa zwemmen me ne kogel in de schouder ofzo
Ge zijt nen zwemmer of ge zijt het niet he :biglaugh:

Ideaal scenario: Jacques wil Waldek neerknallen en zoekt hem op in de wijngaard (want wellicht geen politiebewaking). Daar ziet hij Kobe vogelen met iemand in een barrel. Zakske denkt uiteraard dat dit Paulien is en knalt haar neer. Helaas is dit niet Paulien maar is het Femke die zich laten verleiden heeft door Kobe zijn heetgeblakerd worstje. Gelukkig voor Femke mist Zakske haar omdat die zwevershond plots opdook voor de voeten van Jacques. Femke beseft nu dat ze een 2e kans krijgt om haar leven terug op te nemen met Peter. Jacques vlucht weg maar net dan komt Superflik Dieter het erf op gereden waardoor Jacques Jasmientje (die een boek zat te lezen met een frezendrankske op het terras) gebruikt als gijzelnemer.

Dieter panikeert eventjes... FLASHBACK incoming.. Herpakt zich en schiet Zakske de grijns van het gezicht.
 
De Jacques had die worst vergiftigd dat was niet bedoeld voor die hond
de Thuis fan pagina is ondertussen al ontploft 😁

Het echte baasje/trainster van het beest heeft al moeten komen toelichten dat hij ok is en ze hem ook niet verdoofd hebben voor de scène.

Zakske mag doden en verkrachten maar o wee als ze aan een hond raken die we 10 sec in beeld hebben gezien.
 
Laatst bewerkt:
Ik vinnet er vooral over dat er weer een kind sterft, ik keek echt uit naar de tweelingen die ze doorheen de soap zouden gebruiken 😁
 
Kinderen in zo'n TV-setting kost echt belachelijk veel, en er zijn daar ook heel veel regels rond ifv arbeid, ethiek,..., daarom dat dat waar mogelijk vermeden wordt (en de mortaliteit bij kinderen in een TV-zeep zo hoog ligt).
 
Kinderen in zo'n TV-setting kost echt belachelijk veel, en er zijn daar ook heel veel regels rond ifv arbeid, ethiek,..., daarom dat dat waar mogelijk vermeden wordt (en de mortaliteit bij kinderen in een TV-zeep zo hoog ligt).
En er is ook een reden dat ze niet met huisdieren werken :)
 
Terug
Bovenaan