The Wheel of Time

Prime The Wheel of Time

ik weet niet zo goed waarom maar zat met de 17e in mijn hoofd. Dacht dus vandaag: straks na werk kan ik fijn de eerste 3 afl. zien maar blijkbaar zal het voor vrijdag zijn :)
 
Welke boeken worden er gecovered in het eerste seizoen? Ben net door boek 3, dus ik vermoed dat ik geen boekspoilers ga hebben als ik begin te kijken?
 
In vind het een beetje zonde dat ik New Spring niet gelezen ga hebben voor in de serie heb gezien. Maar ik had het advies gekregen om die niet te lezen tot na boek tien ofzo 😅

Op dit moment heb ik de eerste drie gelezen.
 
Nieuwe clip op IGN:


Deze is al wat aangenamer. Goeie dialogen en interacties tussen de personages is wat GoT zo goed maakte de eerste seizoenen, en wat WoT ook nodig heeft als het succesvol wil zijn/blijven.
 
Sorry, dat is een beetje te bizar voor woorden. Alle officiele bronnen spreken van een release op Vrijdag 19 November in de USA, en we gaan hier op basis van een interpretatie van een customer service chat plots even stellen dat het op donderdag 18 November uitkomt? Straf dat ze daar noch bij Prime noch bij Wheel of Time rekening mee hebben gehouden in hun PR-campagne. Mariana van de Customer Service bevestigd het bericht overigens niet, ze blijft enkel herhalen dat het op midnight GMT uitkomt. Dit gekoppeld aan "Friday 19 November" in alle trailers en alle kanalen, doet me denken aan Vrijdagnacht GMT en vrijdagavond USA time 19 November.

Ik hoop dat je gelijk hebt, heb ik Vrijdag iets te doen behalve me vervelen op het werk. Maar ik ga er toch maar niet op hopen.

Toch al enkele series op release gekeken op Amazon en die waren altijd op de aangekondigde dag zelf te bekijken.
 
Oooh dat zou leuk zijn. Helaas ga ik dan tot morgen avond het internet wat moeten vermijden. Helaas moet ik morgen avond ook eerst naar een etentje.... Ik was vergeten dat WoT uitkwam toen ik ja had gezegd 😭
 
Morgen betekent morgen, dus vanaf 0u00 is het morgen.
hoop ik 🤞

Ja, maar ik blijf me toch afvragen waarom een Amerikaanse studio en een Amerikaanse zender continue spreken over vrijdag de 19e en morgen, wanneer 0u00 GMT bij hun gewoon nog donderdagavond de 18e is.
Ge zult als Amerikaan maar vrijgenomen hebben op vrijdag de 19e om rustig de afleveringen te kunnen zien om uiteindelijk te moeten vast stellen dat ze er al een dag eerder zijn.

Morgenvroeg alleszins de wekker om 06h30 en Prime account aanmaken om te kijken, indien ze er reeds zijn.
 
The Wheel (lees: mijn vrouw) weaves as the Wheel wills, en die wilt dat ik 's ochtends in staat ben van de kinderen naar school te brengen :unsure:
 
Ik moet zeggen dat jullie enthousiasme mij weer heeft warm gemaakt voor WoT. Ik heb de boeken gelezen als tiener maar ben gestrand ergens rond boek 9 denk ik. Het zit dus bijna 20 jaar terug in het geheugen.

Als ik de trailers zie heb ik ook deze bedenkingen

De multiculturele samenstelling van EF is inderdaad niet te rijmen met het boek. Maar dat gaat nu eenmaal over de huidige tijdsgeest, en op zich boeit me dat niet zoveel. Hoewel ik moet zeggen dat Nynaeve er in mijn gedachten echt anders uitzag. Kan ook te maken hebben met de puberhormonen

Ik ben benieuwd naar de uitvoering van myrddraal (spelling). In het boek zijn die echt kak-in-je-broek angstaanjagend, hopelijk lukt dat in de verfilming

Kijken jullie met prime video of via alternatieve bronnen?
 
Terug
Bovenaan