Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Agony Ik ga heel grotendeels akkoord met je punten.
al concludeer ik wel dat je JCVD als top in je top 3 zet, maar je vooral zijn crap movies na 2000 amper vermeld. wellicht omdat je die (wijselijk) nooit hebt willen bekijken. Maar geloof me, als je die zou gezien hebben , zou zijn puntentotaal gigantisch gezakt zijn
en Death Race 2000 met stallone helaas nooit gezien, enkel die 3 nieuwe met Luke Goss en Jason Statham.
ik herinner me ook nog dat er een ietwat cult movie F.I.S.T. was met stallone als vakbonds afgevaardigde? nooit gezien deze. ik dacht zijn aller eerste film, na die infamous porno film the italian stallion...
Euch, ik had het gewoon over de "acteur" JCVD hoor. Als je mijn zin opnieuw leest, dan zou je dit toch moeten beseffen. Ik sprak toch over al zijn "crap movies na 2000".Stop toch eens met op JCVD te zagen Trump. Dat jij die niet goed vond omdat het in het Frans was of een kleinschalig drama in plaats van de actiefilms die je van de Jean Claude gewoon bent of whatever, dat is je goed recht. Ik en vele anderen vonden die echter verfrissend, net omdat het zo klein en intiem aanvoelde, met een hoofdacteur die eens uit zijn comfortzone mocht kruipen. Die lange monoloog blijft van het strafste dat JC ooit gepresteert heeft op het witte doek.
Ik zal deze dan eens bekijkenStop toch eens met op JCVD te zagen Trump . Dat jij die niet goed vond omdat het een kleinschalig drama was in plaats van de actiefilms die je van de Jean Claude gewoon bent of whatever, dat is je goed recht. Ik en vele anderen vonden die echter verfrissend, net omdat het zo klein en intiem aanvoelde, met een hoofdacteur die eens uit zijn comfortzone mocht kruipen. Die lange monoloog blijft van het strafste dat JC ooit gepresteert heeft op het witte doek.
Goh, Willis is randje jaren 80 en heeft imo minder van die typische jaren '80 action hero rollen op z'n cv staan.@TRUMP, ge verbaast mij... een topic waar niemand stante pede van begint te lachen, een samenhangende openingspost, en een logische manier om te scoren .
Welkom terug op het forum godverdomme!!!!
Ik vul dat later deze week eens allemaal in, maar van de 80s big4 (Schwarzie, Stallie, Stevie en Jaycie) zal Schwarzie het altijd winnen, VEEL meer goede en iconische films dan de andere 3.
Met Gibson en Willis erbij zal het (op filmkwaliteit) misschien anders uitdraaien. Maar Schwarzenegger en Stallone blijven imo de enige 80s echte all time action heroes.
Onderschat meesterwerkTrue Lies: geen echte 80s action maar een super geslaagde parodie en ode in elkaar imo.
Yes, maar Mel Gibson buiten zijn lethal weapon & mad max movies, en dan wat gewoon degelijke & onderschatte meesterwerkjes (Ransom, Maverick)@TRUMP,
Met Gibson en Willis erbij zal het (op filmkwaliteit) misschien anders uitdraaien. Maar Schwarzenegger en Stallone blijven imo de enige 80s echte all time action heroes.
Heerlijke site, waarvoor dank! ; van films die ik zo maar eventjes was bijna vergeten:Ruthless reviews heeft ook een zalige guide waarin een hoop bekende en minder bekende (Mcbain met Christopher Walken anyone?) worden gereviewd.
Er wordt wel een beetje mee gelachen, zie de gay score voor elke film, maar dik de moeite om eens door te gaan als liefhebber.
Conspiracy Theory is ook best entertainend imo. Payback is ook erg underrated.Yes, maar Mel Gibson buiten zijn lethal weapon & mad max movies, en dan wat gewoon degelijke & onderschatte meesterwerkjes (Ransom, Maverick)
Bill Paxton ni vergeten!
- Navy Seals : Michael Biehn & Charlie Sheen in een leuke USA HOORAY film , beetje een delta force flick
Ja, ik heb er ook een heel aantal op DVD, (veel van die hidden gems vind je helaas niet op bluray, maar dat geeft niet).Ja, die RR is echt awesome. Ondertussen al die films minstens 1 keer gezien en een héél groot deel op DVD/Bluray.
Conspiracy Theory is ook best entertainend imo. Payback is ook erg underrated.
Bill Paxton ni vergeten!
Die laatste twee staan gewoon op Bol.com:Army of One (Joshua tree) met Dolph Lundgren is ook éne die ik nog niet heb gevonden op DVD.
Net zoals Excessive Force (met Thomas Ian Griffith). en Cyborg Cop (David Bradly).
Vandaar dat ik nog steeds een VHS heb, voor als ik nog eens die films wil opnieuw zien.
Hahaha McBain, hilarische film.Ja, ik heb er ook een heel aantal op DVD, (veel van die hidden gems vind je helaas niet op bluray, maar dat geeft niet).
Mcbain was inderdaad wel fun, in een tijdperk dat net zoals in Delta Force 2 ook, Colombia één groot drugnest was, die moest uitgeroeid worden.
Typerend dat velen Mcbain associeren met The simpsons, maar die film heeft inderdaad echt bestaan; Christopher walken heeft imo wel een bad guy kop, dus hem als good guy zien was nogal miscastend bij eerste kijkbeurt. Maar nu krijg ik zin hem opnieuw te zien ! dringend eens opzoeken, want die heb ik niet op DVD. Army of One (Joshua tree) met Dolph Lundgren is ook éne die ik nog niet heb gevonden op DVD.
Net zoals Excessive Force (met Thomas Ian Griffith). en Cyborg Cop (David Bradly).
Vandaar dat ik nog steeds een VHS heb, voor als ik nog eens die films wil opnieuw zien.
Ik heb respect voor uw moed om deze ratings hier te posten.Sylvester Stallone
Guardians Of The Galaxy Vol 2. : 8/10
Samen met deel 1 en Avengers Endgame het beste wat Marvel te bieden heeft
The Expendables 3 : 6/10
Chill om al de oude knarren te zien knallen maar verder weinig noemenswaardig.
The Exependables 2 : 4/10
Herinner ik mij minder van, blijkbaar ook minder punten gegeven.
The Expendables : 6/10
Deftig begin van de reeks, actie!
Rocky Balboa : 5/10
Minder deel uit de reeks.
Men in Black : 8/10
Klassieker
Judge Dredd : 7/10
Nog niet zo enorm lang geleden gezien, vet filmpke met momenten.
Cliffhanger : 7/10
Weet ik letterlijk niks meer van.
Rocky V : 5/10
Méh
Rocky IV : 5/10
Zie Rocky V
Rambo: First Blood Part II : 4/10
Weet ik niks meer van.
Rocky III : 5/10
Komt (bijlange na) niet aan de eerste twee.
Rocky II : 7/10
Deftige film.
Rocky : 9/10
Classic, beste Sylvester film .
Aantal films: 14
Gemiddelde: 6,14
Jean Claude Van Damme:
The Exependables 2 : 4/10
Herinner ik mij weinig van, weinig memorabel.
Bloodsport : 7/10
Stond voor deze lijst op 6 maar herinnering is toch beter dan dat, fijne no nonsense film.
Ik heb blijkbaar maar drie films gezien met onze Muscles from Brussels 'waarvan één kung fu panda II is) . Misschien is werk van maken van enkele andere films met ons Belgisch exportproduct.
Aantal films: 2
Gemiddelde: 5,5
Arnold Schwarzenegger
Terminator: Dark Fate : 2/10
Met die reeks is het echt volledig aan het misgaan imo.
Terminator: Genysis : 2/10
Zie bovenstaande
The Expendables 3 : 6/10
Chill filmpje zonder meer.
The Last Stand : 3/10
Herinner ik me bitter weinig van.
The Expendables 2 : 4/10
Minder dan deel drie imo.
The Expendables : 6/10
Deftige film.
Terminator 3 : 5/10
Al pakken minder dan de eerste twee.
Terminator 2: 9/10
Eén der beste sequels ooit. Geweldige film.
Kindergarten Cop: 4/10
Flauw
Total Recall : 8/10
Uitstekende actiefilm.
Twins : 5/10
Hier en daar een momentje in zijn geheel te weinig gehaald uit de fysieke verschillen tussen de twee leads imo.
Terminator: 8/10
Opnieuw een uitstekende actiefilm.
Pumping Iron: 5/10
Respect voor zijn kathedraal maar weinig noemenswaardige docu verder.
Aantal films: 13
Gemiddeld: 5,15.
Gemiddelde is laag maar zitten wel een paar absolute toppers in het genre in.
Steven Seagal
Submerged : 2/10
Weet ik niks meer van.
Under Siege II: 4/10
Heiligschennis ongetwijfeld maar deed me bitter weinig.
Under Siege: 6/10
Nog wel ok als actiefilm.
Above The Law: 4/10
Pffft
Aantal films: 4
Gemiddelde: 4
Harrison Ford
Blade Runner 2049 : 9/10
Geweldige film, perfecte moderne blockbuster .
The Expendables 3 : 6/10
Al paar keer besproken.
Indiana Jones : Kingdom Of The Crystal Skull : 3/10
Had daar gewoon afgebleven, de originele drie zijn onverwoestbaar imo.
Air Force One: 6/10
OK
The Fugitive: 7/10
Spannende actiefilm, bovengemiddeld.
Indiana Jones: The Last Crusade: 10/10
Drie originele films zijn beste wat avonturenfilms te bieden heeft.
Witness: 8/10
Sterk werk weer .
Indiana Jones: Temple Of Doom: 9/10
Drie originele films zijn beste wat avonturenfilms te bieden heeft.
Blade Runner: 7/10
Klassieker, ongetwijfeld. Dringend rewatch nodig.
Indiana Jones: Raiders Of The Lost Ark: 9/10
Drie originele films zijn beste wat avonturenfilms te bieden heeft.
Apocalypse Now: 6/10
Runs away to hide.
Aantal films: 11 (Star Wars erbuiten gelaten, gigantische fanboy wel van zowat alles, ja u leest dat goed alles).
Gemiddelde: 7,27
Bruce Willis
Split: 7/10
Deftig, deftig.
A Good Day To Die Hard : 7/10
Reeks die er nog altijd staat imo.
The Expendables 2: 4/10
Zie vroeger
The Expendables: 4/10
Zie vroeger
Live free or die hard: 8/10
Toppertje uit de reeks maar nog niet de beste.
Grindhouse: 8/10
Vette fun.
Lucky Number Slevin: 7/10
Ook goed.
Sin City: 2/10
Gedrocht, twee punten zijn voor de originaliteit dan toch nog.
Oceans Twelve: 5/10
Meh heeft potentieel maar valt toch tegen.
Tears Of The Sun: 5/10
Herinner ik me niks van.
Unbreakable: 6/10
Zakte wat qua cijfer bij rewatch vrij recent.
Armageddon: 4/10
Wél nog een topper in het genre so bad its good.
Twelve Monkeys: 6/10
Mwa
Die Hard With A Vangeance: 7/10
Deftig actiemateriaal
Pulp Fiction: 7/10
Wat mij betreft toch zeker niet bij de beste van Quentin.
The Player: 7/10
Deftig
The Last Boy Scout: 6/10
Nog wel ok.
Die Hard 2: 7/10
Deftig vervolg.
Die Hard: 9/10
Mogelijks nog altijd de beste zuivere actiefilm wat mij betreft.
Aantal films: 19
Gemiddelde: 6,10
Kurt Russell
Once Upon A Time in Hollywood: 9/10
Heerlijk filmpje.
Guardians Of The Galaxy Vol 2. 9/10
Minstens top drie Marvel.
The Fate Of The Furious : 7/10
Deftig
The Hateful Eight: 9/10
Heerlijk filmpje
Furious 7: 8/10
Sterk werk.
Death Proof: 8/10
Badass in die film gewoon de Kurt.
Poseidon: 4/10
pfffft
Backdraft: 4/10
Herinner ik me weinig van.
The Thing: 6/10
Runs away voor den derde keer ofzo.
Aantal films: 9
Gemiddelde: 7,34
Patrick Swayze
The Player: 7/10
Deftig
Maar één actiefilm van gezien blijkbaar
Gemiddelde: 7
Dolph Lundgren
Expendables 3: 6/10
Expendables 2: 4/10
Expendables: 4/10
Rocky IV: 5/10
A View To Kill: 7/10
Properkes
Aantal films: 5
Gemiddelde: 5,2
Mel Gibson
Blood Father: 2/10
The Expendables 3: 6/10
We Were Soldiers: 8/10
The Patriot: 6/10
Lethal Weapon 4: 7/10
Heerlijke mix van actie en komedie die reeks, deze de minste.
Braveheart: 6/10
The Man Without a Face: 8/10
Zelf geregisseerd en wat mij betreft goed gedaan.
Lethal Weapon 3: 7/10
Sterk gelijkend op de 4.
Lethal Weapon 2: 8/10
Lethal Weapon: 8/10
Eerste twee zijn wat mij betreft van t allerbeste qua actiekomedie.
Mad Max Beyond Thunderdome: 7/10
Vet nog wel.
Mad Max 2: 4/10
Geen idee maar deed hem het niet.
Mad Max: 6/10
Ok.
Aantal films: 13
Gemiddelde: 6,38
Donnie Yen
Yip Man : 6/10
Ok
Shanghai Knights: 6/10
Ok
Ying Xiong: 7/10
Meer dan ok.
Aantal films: 3
Gemiddelde: 6,33
Probably men favoriete actiereeks: Die Hard.