Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Manny Jacinto als Qimir is ook top, net als Lee Jung-jae als Master Sol.
The Mandalorian and Grogu wordt ook een film, hopelijk niveau eerste seizoenen van de serie.Net 'ontdekt' dat er nieuwe films aankomen, inclusief Daisy Ridley.
Waarom toch,..laat da toch rusten en begin aan iets orgineel
want hun emoties spraken boekdelen. Ook de bodycount vond ik vrij surreel voor star wars disney™ en kwam mede door de onverwachtheid behoorlijk binnen.
Heb eindelijk de acolyte gezien en honestly feels like i'm taking crazy pills als ik alle negatieve kritiek hier lees. Na Andor met ruime voorsprong de beste star wars show die disney tot hier toe heeft weten te realiseren.
ik heb nu ook the Acolyte gezien, en ik moet zeggen: ik vond dat zo slecht nog niet?
er zijn de voorbije jaren toch slechtere SW series uitgekomen (Kenobi, Bobba Fett, bvb)
houterige dialogen zitten er toch al in sinds de eerste film? Mark Hamill zijn acteerprestatie was toen ook maar bedenkelijk imo. Om maar te zwijgen Hayden Christense, waar de fans tegenwoordig zot van komen bij zijn cameos in Ahsoka etc.Ik weet niet of meerdere seizoenen een bevredigend antwoord zouden geven. Houterige dialogen en personages van bordkarton hielpen niet. Sommige motiveringen waren ook wat bij de haren getrokken, om nog niet te spreken van de "obstakels" die opvulling zijn van de zendtijd om het doel verder weg te rekken.
of ik heb een eigen mening? ik heb de thread hier bvb niet echt gelezen tot ik zelf gekeken heb, want je hebt altijd wel spoilers.Ik denk toch eerder dat dat te maken heeft met dat jullie er nu pas ingesprongen zijn, NA al de backlash die je toch bijna niet hebt kunnen ontwijken.
ik vind het béter dan Kenobi en Boba Fett he, die waren echt crap. meer op het niveau van Ahsoka, waar ook rare dingen in zaten, maar over het algemeen wel ok was.Het ligt wat op hetzelfde teleurstellende niveau Kenobi en Bobba Fett, inderdaad. Maar omdat ze dezelfde fouten blijven maken vind ik niet dat de vele negatieve kritiek onverdiend was.