Inderdaad klopt! Op hetzelfde gestuitTv Vlaanderen app is alleszins een stuk beter dan VRT Max.
Je hebt 30 dagen gratis proefperiode.
Gebruik dat ipv VRT Max.
BBC iplayer lukt op pc maar niet op mijn Apple tv 4k (voor op tv).
alsook op de ATV4KVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad klopt! Op hetzelfde gestuitTv Vlaanderen app is alleszins een stuk beter dan VRT Max.
Gebruik dat ipv VRT Max.
alsook op de ATV4KAls het al 4 jaar gaat duren, voor't zelfde geld is Mbappé hem over 2 weken al voorbij.Altijd grote fan geweest van Miroslav Klose destijds, maar eerlijk is eerlijk, Messi is gewoon een veel mooiere en passendere naam als topscoorder aller tijden op een WK.
Al zal die daar maar voor 4 jaar van kunnen genieten, want zonder twijfel gaat Mbappe hem nog voorbij steken.
Als het al 4 jaar gaat duren, voor't zelfde geld is Mbappé hem over 2 weken al voorbij.
Tv Vlaanderen app is alleszins een stuk beter dan VRT Max.
Gebruik dat ipv VRT Max.
Ik dacht dat bij de Gouden Schoen ook tbh... Echt zo lauw presenteren, echt wreedIk ben niet anti RVG maar hoe slecht was deze als host? Zo ongemakkelijk, zo cringe. Pijnlijk om zien.
Waarom zou dat anders zijn?Is dat dan nog met Sporza commentators als Peter & Filip?
Ik zou Noorwegen nu ook niet overraten. Het is nog altijd Frankrijk. Noorwegen mag dan wel en zal misschien een goed toernooi hebben, dat kan even goed een 3-0 ofzo worden voor Frankrijk. En omdat het een team met een goede aanval is, zal Noorwegen toch niet parkeer de bus spelen wat in het voordeel van Frankrijk kan spelen. Een Jordanië zal dat sneller doen.Messi heeft gemakkelijkere tegenstanders in de groepsronde, ik zie meer opportuniteiten tegen Oostenrijk en Jordanie dan tegen Noorwegen en Irak.
Ook in de playoffs heeft Argentinie, mits de logica gevolgd wordt, een véél gemakkelijkere loting dan Frankrijk. Zo moet Frankrijk in de 1/8e finals reeds tegen Duitsland, terwijl Argentinie (wederom hypothetisch als de logica gevolgd wordt) eerst tegen Uruguay/Saudi Arabie moet, en daarna tegen de winnaar van Belgie/Egypte vs Vs/Turkije/Australie.
Long story short, ik denk niet dat Mbappe dit toernooi 3 goals meer dan Messi scoort.
Ik denk dat onze kant trouwens de makkelijkste is, maar ik betwijfel of we goed genoeg zijn om te kunnen profiteren. Ik kan de VS met home advantage wel een halve finale zien halen door Spanje te verslaan.
Nee, ik bedoelde het kwartje bedoel (dus 1/4e), niet 1/2e.Dus de kant met Duitsland, Nederland, Marroko, Frankrijk, Spanje en Kroatie is de makkelijke kant?
Nee, ik bedoelde het kwartje bedoel (dus 1/4e), niet 1/2e.
Sorry als ik het niet goed had verwoord.
Duitsland, Nederland, Marokko en Frankrijk allemaal niet onze 1/4e kant. Ik kijk eigenlijk voor "pad naar halve finale".
Ik zou beginnen met de volgende matchen te winnen. We rekenen nu al zoveel, terwijl ze nog niet eens gewonnen hebben.Qua kwartje valt het inderdaad mee daarom is die groepswinst zo belangrijk dan heb je normaal 2 doenbare kaarten in de volgende ronde. en niet zoals Nederland in dat schema meteen tegen Marokko of Frankrijk Duitsland al in de 2e ronde.