The Road to the World Cup 2026

Die hydration breaks zijn toch altijd in het voordeel van het team dat onderligt? Dat is nu al een paar keer dat de flow van het dominante team wordt onderbroken, het andere team krijgt even tijd om te ademen en te reorganiseren. Laat ons maar hopen dat dat niet de nieuwe standaard gaat worden, ik vind het nu al vreselijk.

Die hydration breaks zijn toch altijd in het voordeel van het team dat onderligt? Dat is nu al een paar keer dat de flow van het dominante team wordt onderbroken, het andere team krijgt even tijd om te ademen en te reorganiseren. Laat ons maar hopen dat dat niet de nieuwe standaard gaat worden, ik vind het nu al vreselijk.
Ja en in de match Qatar- Zwitserland duurde die ‘adbreak’ ook langer dan verwacht dus moesten we 30seconden wachten voor het spel terug in gang kwam.

Matchen starten toch ook allemaal niet op tijd?
Werd op de eerste match van Mexico ook al gezegd door Vandenbempt, dat het allemaal niet te nauwgezet moet zijn blijkbaar ... ik snap dat zelfs niet, is toch een ramp voor TV, dat dit allemaal maar wat random start?

In de CL (uefa natuurlijk) zitten ze daar met 27 chronometers om alle matchen op hetzelfde moment te doen starten etc, en hier ja "who cares" tis maar heel de wereld die mee kijkt :laugh:

heb nog geen 1 match gezien, vanavond normaal wel de rode duivels.
maar verdorie, zoveel wedstrijden zeg, en zoveel teams. zitten daardoor ook amper matchen in die mij in het oog springen. veel te veel 3e rangs landen en gewoon teveel teams.

dit is een WK die snel zal vergeten worden denk ik, of pas interessant wordt vanaf de kwartfinales denk ik.

heb nog geen 1 match gezien, vanavond normaal wel de rode duivels.
maar verdorie, zoveel wedstrijden zeg, en zoveel teams. zitten daardoor ook amper matchen in die mij in het oog springen. veel te veel 3e rangs landen en gewoon teveel teams.

dit is een WK die snel zal vergeten worden denk ik, of pas interessant wordt vanaf de kwartfinales denk ik.
Alez Donald, ge zou toch verwachten dat ge op zijn minst de match van de USA gezien hebt ;)

Alez Donald, ge zou toch verwachten dat ge op zijn minst de match van de USA gezien hebt ;)
Heb van elke match wel de highlights gezien. maar ook die match: paraguay was toch echt van een pover niveau.
Als ik dat vergelijk met WK 1998 bv, mijn eerste WK ooit, daar kan ik me precies weinig crap teams in herinneren.

Ik vind het toch ook wel jammer dat de matchen zo laat zijn eigenlijk. Bv. gisteren na de middag had ik niet echt iets te doen, maar er is dan pas een match om 19u. Die heb ik dan wel gezien, maar de volgende begint pas na 22u, die kan ik dan eigenlijk niet helemaal uit kijken. Als het in een iets voordeligere tijdzone was geweest had ik dit weekend toch heel wat matchen bekeken normaal. Nu slechs 1.

Ja, 't is heel zuur. Voor een aantal matchen toch al langer opgebleven, maar dat hou ik geen toernooi vol. Ben geen 20 meer :lol:

Heb van elke match wel de highlights gezien. maar ook die match: paraguay was toch echt van een pover niveau.
Als ik dat vergelijk met WK 1998 bv, mijn eerste WK ooit, daar kan ik me precies weinig crap teams in herinneren.
Ge herinnert u ook enkel wat goed geweest is natuurlijk. Of iets heel erg opvallends (in negatieve zin). Maar geen random team uit de groepsfase dat bv maar 1 of geen punt pakte.

nochtans, toen ook met Paraguay
en Tunesië, Saudi Arabie, Zuid-Afrika, Jamaica, Iran

en oa een 6-1 van Spanje voor Bulgarije, en 5-0 Argentinië - Jamaica

Terug
Bovenaan