Had die video link ook al gepost (post #66) ;)

Yep Experience was underground rave album en ze zijn (op korte tijd) geëvolueerd naar een alternatievere stijl,jammer dat ze dat hier niet inzien.
Charly is toch ook wel klassieker hoor.
 
Had die video link ook al gepost (post #66) ;)

Yep Experience was underground rave album en ze zijn (op korte tijd) geëvolueerd naar een alternatievere stijl,jammer dat ze dat hier niet inzien.
Charly is toch ook wel klassieker hoor.
Heeft voor mij weinig te maken met inzien. Ik ken ook wat van de underground ravescene van toen en die plaat valt in zijn geheel voor mij tegen op een paar sterkere nummers na. Op zich heel gewaagd in die tijd om een volledig album met ravetracks uit te brengen. Zelfs nu is dat geen standaard om te doen. Het albumgegeven pakken ze veel beter aan op de tweede plaat.
 
Willen jullie nog een extra week prodigy of duiken we vanaf morgenavond in de grot van Nick?
 
Willen jullie nog een extra week prodigy of duiken we vanaf morgenavond in de grot van Nick?
Ik heb nog maar een half album kunnen luisteren (Spotify noemt het een single zelfs, ik heb geen flauw idee hoe die discografie in elkaar zit) en het was écht mijn ding niet, dus het is een beetje dubbel. Ik ken niets van The Prodigy en ik zou het graag een deftige kans willen geven zodat ik er minstens iets zinnig over kan zeggen, maar anderzijds is er ook totaal geen garantie dat ik de komende week wel in de mood ga zijn voor The Prodigy. Ik ga toch wat begeleiding nodig hebben om mij daar echt eens onbevooroordeeld aan te zetten.

Wat Nick Cave betreft: vorige week begon per toeval het album The Good Son automatisch af te spelen en dat viel mij echt bijzonder goed mee, dus dat zou wel eens een onverwachte voltreffer kunnen worden.
 
Mij is het trouwens gelijk. Ik wil graag nog 2 Prodigy albums beluisteren om een completer beeld te krijgen / ze een kans te geven.
Maar ik sta even goed klaar om massas tekst te produceren over Cave :unsure:.
 
Terug
Bovenaan