Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die wereldkaart: stippellijn van Afrika tot in AmerikaChampignon is 100% zeker Miguel Wiels. De tips gaven het ook aan met verwijzingen naar "Zo is er maar één" waar hij orkestleider was, en de titelsong van "Thuis" die hij geschreven heeft. Ook in FC De Kampioenen dook hij reeds op.

Het lijkt mij dan wel bizar dat Karen Damen die o.a. Veronique De Kock los uit hare hoed trok en de fun uit het programma zuigt door na 3 zinnen het gros van de stemmen te herkennen, uitgerekend Miguel Wiels er niet uit zou halen.Champignon is 100% zeker Miguel Wiels. De tips gaven het ook aan met verwijzingen naar "Zo is er maar één" waar hij orkestleider was, en de titelsong van "Thuis" die hij geschreven heeft. Ook in FC De Kampioenen dook hij reeds op.

Misschien hun mispakt met de week die overgeslagen is met de rode duivels?Wel raar dat die aankondigingen ivm Aaron Blommaert en Coely nu al gedaan zijn, nog voor hun ontmaskering on the masked singer.
Bij andere artiesten in het verleden gebeurde zo een zaken op de dag van hun ontmaskering of de dag erna.
Hebben ze hun dan deze keer zo hard mispakt wat betreft de timing van de uitzendingen?

Dat is 1 week, wat Coely betreft zitten ze er toch meer dan 1 week naast.Misschien hun mispakt met de week die overgeslagen is met de rode duivels?
Je zou denken dat ze dat gerust een week kunnen uitstellen ma bon..
Blijkbaar heeft Julie VdS vanmorgen per ongeluk op Q-Music verklapt wie de finale haalt. Ik heb niet goed gehoord wat ze zei, maar daarop trok Maarten Vc direct de conclusie, en aan haar verbouwereerde reactie te horen zal het wel kloppen en was het kwaad geschied. Ik zei nog tegen mijn dochter dat dit wel in de kranten ging komen, maar op HLN opvallend stil, maar misschien worden ze wel gevraagd om het stil te zwijgen.
Raaf zou blijkbaar de finale halen.
Goh, dat Raaf de finale zou halen is toch ook geen verrassing?
Dat zal ook allemaal wel vastliggen.Goh, dat Raaf de finale zou halen is toch ook geen verrassing?
Dat zal ook allemaal wel vastliggen.
Check: https://www.nieuws365.be/tv-en-radi...bewijst-dat-the-masked-singer-opgezet-spel-is
Dus ik weet het niet meer. Hij komt wel uit de overlap regio waar ze over frikandellen en blad-steen-schaar spreken.
@Pinkman was er nochtans stellig van overtuigd dat het Loïc Nottet was, ook na enkele afleveringen.Dat raaf Coely is dat was toch al duidelijk na minuut 1?
Zo herkenbaar haar stem en performance.