Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het is een wannebe bvniemand weet wie hippo is en die wordt dan ontmaskerd ..

idd terwijl over Tovenaar toch geen enkele twijfel meer is .Boris van Severen wel een paar keer gelezen ergens, maar nooit echt zelf onderzocht. Dus toch.
Wel behoorlijk schandalig dat Hippo er moet uitgaan. Toch de enige van de vier waar zoveel speculatie nog rond was.
Is die ooit vernoemd geweestEn het is een wannebe bv
Kan wel goed zingen voor een niet zanger.

AhemHippo: Boris Van Severen

Ik kijk achteraf en ik had net plaats reactie geklikt toen het op het scherm kwam.
Soit voor Hippo: Johannes Genard van School is Cool
Ge zijt er boenk op.De ultieme tip niet verraden hé.

En wat heb jij al juist geraden voordat je op de man/vrouw speeltZo boenk zat er ge er ook niet op e![]()

Dat kan natuurlijk eender wie gedaan hebben he, wil daarom nog niet zeggen dat het ook klopt. Al zijn Tovenaar en Raaf wel al vrij zeker imo.Al een paar weken hier aan lurken en net iets interessant gezien. Overige identiteiten lijken gelekt te zijn via wikipedia.
Heeft iemand anoniem pagina’s liggen aanpassen van de personen in kwestie een paar uur voor de show van vandaag.
Mods hebben changes teruggedraaid maar kunt in pagina changelog het nog zien wat er bij gezet was en op welke paginas dat IP nog changes had gedaan![]()
Mods hebben changes teruggedraaid maar kunt in pagina changelog het nog zien wat er bij gezet was en op welke paginas dat IP nog changes had gedaan![]()
Welke naam zou champignon dan zijn?Ik vind daar niets van terug eigenlijk...? EDIT: nevermind, nu pas door dat het op de Wikipedia pagina's van die personen was, niet van The Masked Singer. De leak zal dus wel kloppen aangezien inderdaad Boris Van Severen zijn pagina om 18u30 ook veranderd was met Hippo.
Ivm Champignon, ik kan daar echt totaal niet de stem van Wesley Sonck in herkennen. Het valt me ook al verschillende keren op dat het precies iemand is die lispelt, ofwel komt dat op de een of andere manier door dat pak.
EDIT: en Wikipedia van WS was deze week blijkbaar al aangepast als zou hij Champignon zijn, al is die edit van een ander IP adres dan diegene die vanavond de 4 edits deed. Zou wel geweldig zijn als het inderdaad klopt wie die zegt dat in Champignon zit (ook een naam die volgens mij in het programma nog niet gevallen is, maar die ik op radio wel al gehoord had).